​Intersport och Stenungsunds IF i nytt avtal om sex år

​Intersport och Stenungsunds IF i nytt avtal om sex år

Intersport och SIF går in i ett nytt sexårigt avtal. Tryggheten i att Intersport har koll på de stora delarna runt föreningssortiment och den SIF-profilerad webbshoppen där medlemmarna kan handla föreningsprofilerade produkter ser föreningen som de största fördelarna.

- Det känns riktigt bra att ha signat ett 6-årigt avtal med en leverantör som verkligen vill och kan göra skillnad i vårt utvecklingsarbete inom föreningen. Med Intersport i ryggen har vi definitivt rätt förutsättningar till fortsatt utveckling. Det är en bra dag för SIF idag och vi ser fram emot sex spännande år säger Henrik Frendin, föreningsutvecklare och kansliansvarig Stenungsunds IF.

Samarbetet med Stenungsunds IF är ett privilegium

Stenungsunds IF grundades 1927 och är en av de största föreningarna i Bohuslän, de har över 700 aktiva medlemmar ifrån 5 år upp till senior på både pojk och flicksidan. En förening som tar ett stort samhällsansvar genom organiserad träning och evenemang som får ihop barn och ungdomar i Stenungsund.

- Stenungsunds IF har genom åren visat upp en stor professionalism i sin verksamhet och föreningen är kända i branschen genom sitt uppskattade arbete kring breddverksamhet och den till stora del lokala medverkan i representationslagen. Att få arbeta med SIF som erbjuder lag hela vägen från knatte till senior, tjej som kille, är ett privilegium och vi hoppas och tror på ett mycket lyckat samarbete, säger Fredrik Weilfors och Ola Stolt Perlbo teamsäljare på Intersport.

Intersport ger tillbaka 3% till föreningslivet på allt du handlar samtidigt som du, precis som vanligt, får din bonus om 2–6% som du kan handla för på Intersport. Så ju mer du handlar, desto mer bonus får du OCH din förening. Snacka om win-win-win!