InVest Luft Luft Värmepump MSV-12 Black – Vilken färg är du?

Pressmeddelande 30 november 2009

InVest Luft Luft Värmepump MSV-12 Black – Vilken färg är du?

Värmepumpen som byter färg efter ditt humör! InVest Energi & Miljö värmepumpar fortsätter att utmana de traditionella aktörerna på värmepumpsmarknaden med en ny värmepump i modern design som du själv kan byta färg på, vilken färg är du idag? Röd, Blå, Grå eller Svart? Byt själv och upptäck skillnaden.

Modellen MSV-12 Black som lanseras på den skandinaviska marknaden erbjuder funktioner så som Follow-Me, Self Cleaning program, effektiv luftrening, Ionizer och sist men inte minst marknadens snyggaste utbytbara design.

MSV-12 Black är en del av inredningen.

- Värmepumpar monteras i de flesta fall i umgängesytor så som vardagsrum och matrum. Rum som de flesta investerar stora pengar i för att hitta sin unika inredning.

Att montera en traditionell luft/luft värmepump har inte tidigare knappast förhöjt rummets helhet. Med MSV-12 Black är valet definitivt enklare i och med att du själ väljer färg efter humör. Den moderna spegeldesignen tillsammans med en kraftig effekt om 4,2 kW gör den till ett självklart val för dem som är intresserade av inredning i sitt hem. säger Philip Gustafsson, affärsområdeschef InVest Energi & Miljö.

InVest MSV-12 Black med 2 färgpaneler (svart+ valfri) har ett rekommenderat konsumentpris på 8.995- inkl moms och säljs genom InVest Energi & Miljö värmepumpsåterförsäljare samt genom sajten www.investliving.se .

InVest Energi & Miljö – en del i Trendimport Gruppen. Trendimport Gruppen (www.trendimport.se) är ett lönsamt bolag som omsatte 115 miljoner SEK 2008. Idag kan du hitta InVest varumärke i Sverige, Norge, Danmark, Nederländerna och UK.  Bolagets försäljning i Sverige drivs på sajten http://www.investliving.se/ . Internationell sajt, www.investliving.com.

• miljöansvar
  • energieffektiva lösningar