Inyett dubblar IT-avdelning för att möta efterfrågan

Nyhet   •   Okt 20, 2016 12:44 CEST

Inyett som grundades 2009 har sedan lanseringen av sina automatiserade tjänster för säkra betalningar visat på en snabb och positiv utveckling. För att säkra kapacitet att ta emot den ökade efterfrågan från kunder, dubblar nu Inyett resurserna inom IT och utveckling.

Inyett har under året rekryterat flera affärsutvecklare och ytterligare kundtjänstmedarbetare till organsiationen. För att få nya kunder på plats som användare, har Inyett därutöverså gott som dubblat sin kapacitet för IT- och utvecklingsärende.

- För att hantera nuvarande och framtida installationer av våra tjänster har vi utökat, och så gott som dubblat kapaciteten på vår IT-avdelning, som idag hanterar samtliga installationer av nykunder, säger Jone Sølvik, VD & Partner på Inyett.

- Den nya organisationen ger oss möjligheten att på ett snabbare och mer effektivt sätt hantera de ärenden som kommer in. Kortare beslutsvägar och fler resurser säkerställer de krav som vi måste uppfylla för att hantera det ökade antalet nya kunder, fortsätter Raoul Pennerup, chef för IT- och utveckling.

Trotts ökade resurser, söker Inyett per idag ytterligare affärsutvecklare och IT-personal till flera kontorsställen. Mer information angående rekryteringar hänvisas till Inyett’s HR-ansvarig Anna Holmstedt (anna.holmstedt@inyett.se)

OM INYETT
Inyett är en unik tjänst som säkerställer betalningar och förbättrar ekonomisk internkontroll.Genom att läsa miljontals betalfiler och analysera betalningar och leverantörer, förse vi våra kunder med det absolut bästa beslutsunderlaget över vem man bör och gör affärer med.