Mindmancer vinner upphandling i Halmstad

Mindmancer har vunnit en upphandling i Halmstad, som i första steget handlar om en områdesbevakare med option för utökning.

Kund och Mindmancer diskuterade flitigt kravspecen på lösningen. Det framgick tidigt att vi hade att göra med en kvalitetsmedveten kund.

– Vi tycker det skall bli riktigt kul att bli mer närvarande i Halmstad och erbjuda vår helhetstjänst som helt enkelt fungerar, säger David Giaina säljchef på Mindmancer AB. När vi gick igenom att vi inte har några falsklarm och att vi aldrig stänger av våra sytem på grund av dåligt väder märkte vi att det var saker som kunden särskilt uppskattade.

– Vi kommer hjälpa vår kund att minska kostnaderna för intrång, skadegörelse och stöld. Mindmancer gillar att jobba med krävande kunder – det får oss att ständigt utvecklas, avslutar David.

Mindmancer AB

David Giaina, säljchef

E-mail: david@mindmancer.se

• Regionfrågor

• bevakning
  • kameratillstånd
  • mjuk bevakning
  • skola
  • upphandling
  • kommun
  • halmstad

Du som kund är unik. Du har dina erfarenheter, dina villkor, dina behov. Med spetskompetens inom utveckling och säkerhet är vårt syfte att leverera bevakningen som passar just dig – vare sig det handlar om stöldbegärlig egendom, skadegörelse eller skolbarn.

Hos oss går innovation och integritet hand i hand. Vi på Mindmancer utvecklar aktivt intelligent kamerabevakning och samarbetet med våra partners resulterar i heltäckande säkerhetslösningar.

Vi på Mindmancer levererar en tryggare vardag.

---

Remium Nordic AB är bolagets Certified Advisor och nås på tel: 46 8 454 32 00 eller www.remium.se.