STADIUM ny återförsäljare av ISBJÖRN

Pressmeddelande   •   Sep 30, 2015 12:46 CEST

ISBJÖRN of Sweden har ingått ett nytt samarbete med Sportkedjan Stadium som innebär att ISBJÖRNS kläder kommer att säljas via företagets webbshop på Stadium.se. Säljstarten äger rum under slutet av september.

- Vi är väldigt glada över att kunna presentera Stadium som en ny återförsäljare av våra produkter. Med Stadium får vi en återförsäljare med både kunskap och geografisk bredd som vi vet kommer att gynna våra kunder på ett väldigt positivt sätt, säger Maria Frykman-Forsberg, vd för ISBJÖRN of Sweden.

Följ gärna ISBJÖRN på Facebook samt Instagram #isbjornofsweden.

ISBJÖRN of Sweden grundades år 2005 och är ett svenskt outdoor- och skidvarumärke som erbjuder marknadens bästa tekniska funktionskläder för barn åldern 0-14 år. I alla led med omsorg om naturens resurser och med hållbara produkter och rätt materialval. ISBJÖRN finns i nuläget etablerat i 13 olika länder i Skandinavien, Europa, Japan, Ryssland och snart även i Kina och Sydkorea. www.isbjornofsweden.com

Kommentarer (0)