Våren är här!

Våren är här!

Äntligen ser man grannarna krypa ut ur sina bon och vädra morgonluft! Dags att ta tag i projekten som gnagt det dåliga samvetet under vintern.

På tal om vinter så har vi nu definitivt avslutat skidsäsongen och ISOVERs återkommande event ”Öppet Spår” blev såklart succé. Tappra var de många som trots slask, dåliga spår och klistervalla upp till anklarna tog sig från Sälen till Mora i snöslasket. Bra jobbat!

I mars månads nyhetsbrev berättar vi om de nya kraven i BBR och att de skärps ganska avsevärt för flerbostadshus och lokaler i södra Sverige. Vi passar såklart på att slå ett slag för våra premium- och lufttäthetsprodukter, som blir viktiga pusselbitar för att klara de nya kraven.

Ni kan också läsa att från och med nu hittar ni vår kompakttakslösning med VARIO Xtra i Wikells sektionsfakta ROT. Ännu en möjlig pusselbit för att klara de nya kraven i BBR eller en möjlig platsbesparare. Välj själv! I alla händelser sparar du pengar.

Glad påsk!

Patrik Andersson