Marie-Louise Gustafsson

Vi välkomnar Marie-Louise som ny Distriktschef Bygg!

Marie-Louise har många års erfarenhet av arbete med människor och service i byggbranschen. Närmast kommer hon från en tjänst på Optimera Svenska AB där hon har arbetat på deras kalkyl- och offertavdelning.

Vi vill önska Marie-Louise varmt välkommen till ISOVER och lycka till i sin nya befattning!

Kontaktuppgifter:
marie-louise.gustafsson@saint-gobain.com

Läs gärna vår lilla intervju med Marie-Louise här nedan

Vad jobbar du med?
Min uppgift inom ISOVER är att hjälpa våra kunder och deras kunder att välja rätt produkter för rätt applikationer, vara behjälplig vid uppstartsmöten med byggare vid olika projekt och att hjälpa till vid utbildning av säljare och byggare.

Jag kommer även att jobba mot föreskrivande led, såsom arkitekter och konsulter för att informera och utbilda dem om fördelarna med att använda ISOVERs breda produktsortiment.

Varför ISOVER?
Då jag tidigare varit inom koncernen och trivs med hur den är uppbyggd och fungerar så var det inget alternativ för mig att söka någon tjänst utanför koncernen. ISOVER lockade mig då det är en känd aktör med bra produkter och trevliga kunder.

Vilka förväntningar har du på jobbet?
Att jag ska utvecklas som människa och lära mig nya saker och produkter och att jag ska få mina kunder med att känna sig tillfredställda med deras val av våra produkter.

Hur upplever du ISOVER hittills?
Jag upplever ISOVER som ett företag med hjärtat på rätt ställe och att det är viktigt för företaget att kunna erbjuda sina kunder en helhetslösning och kvalitativa produkter.