iStone bygger kompetens och säljkraft inom Business Intelligence

Pressmeddelande   •   Jan 29, 2016 11:20 CET

Den 1 januari 2016 började Kerstin Ollesson på iStone som ansvarig för iStones Business Intelligence avdelning. iStone har en lång tradition av att stötta kunder i komplexa beslutsprocesser och har länge varit en partner till de främsta mjukvaruleverantörerna i området. Kerstin kommer att ha ansvar för att, globalt och strategiskt, driva utvecklingen av Business Intelligence inom iStone gentemot samtliga kunder.

Kerstin har en gedigen bakgrund inom Business Intelligence, då hon jobbat i flertalet ledande bolag såsom SAP/Business Objects, Deloitte, Hyperion och Affecto. Hon började sin karriär som controller och ekonomichef inom tillverkningsindustrin. Kerstin kommer senast från Meritmind där hon var vVD och ansvarig för den svenska verksamheten.

Se hela Kerstins profil på Linkedin: https://se.linkedin.com/in/kerstin-ollesson-9185a52

Nils Thudén
tel: 0735-13 46 17
E-post: nils.thuden@istone.com