Anders Nordgren ny CFO på iStone

Pressmeddelande   •   Okt 19, 2016 11:00 CEST

Anders Nordgren, ny CFO på iStone

Den 17:e oktober tillträdde Anders Nordgren som CFO på iStone AB. Anders uppdrag blir att bygga en framtidssäker, modern och verksamhetsstöttande Shared Service funktion som ska stötta fem affärssområden och 12 länder.

Anders började på iStone för drygt ett år sedan som Business Controller och har snabbt blivit en värdefull tillgång med sitt engagemang driv och kunnande. Anders har en bakgrund som Controller och Systemägare i snabbväxande och konsultnära IT-verksamheter som bl.a. Tradedoubler och PwC.

Anders kommer att rapportera direkt till koncernchefen, Markus Jakobson, och med sitt inträde i koncernledningen blir han också den yngsta medlemmen.

Anders Nordgren, CFO
E-post: anders.nordgren@istone.com
Tel: +46 733-90 88 65

Markus Jakobson, vd och koncernchef