6 anledningar att välja ett affärssystem från Microsoft

Har du vuxit ur ditt första ekonomisystem? Tänjer du på gränserna i en gammal, osupporterad systemlösning? Eller är du bara trött på att betala årligt underhåll till en partner och leverantör som adderar ytterst lite värde till din verksamhet?

Som företagsledare måste du ge din personal verktyg som ger rätt förutsättningar för tillväxt och framgång. Microsoft Dynamics NAV är ett innovativt och flexibelt affärssystem. Ett system som ger dig möjlighet att snabbt komma igång med en användarvänlig lösning. Dessutom hjälper den dig att driva din tillväxt framåt.

Nedan listar vi 6 fördelar med affärssystem från Microsoft.

1. Microsoft är en kraftfull leverantör som ger dig mer än en vanlig affärsapplikation eller ett enkelt ekonomisystem. Lösningen ger dig business intelligence, samarbets- och kommunikationsverktyg, direkt integrerade i dina affärsprocesser. Med koppling till Office 365 såklart.
  2. Med ett rollbaserat användargränssnitt kan systemet anpassas utifrån roller och behov.
  3. Blicka framåt och arbeta proaktivt med hjälp av inbäddade verktyg för business intelligence och prediktiv analys.
  4. Anpassa lösningen efter dina branschbehov och affärsprocesser.
  5. Med flera miljoner användare runtom i världen är du inte ensam. Dra nytta och minska risken med all kunskap och kompetens som finns i NAV-communityn både nationellt som internationellt.
  6. Dra nytta av Microsofts investeringar som ger dig tillgång till innovativa och flexibla verktyg som ligger i framkant i den tekniska utvecklingen.

Läs hela inlägget här.