Isa gör Itrims kampanjlåt ”Limitless”

Itrim erbjuder skräddarsydda program med personligt stöd för hållbara mat- och träningsvanor. Kedjan startade 2003 och finns idag på över 70 platser i Sverige, USA, Tyskland och Kina. Itrims koncept för viktminskning med individuellt anpassade program inom mat, träning och coaching har genom åren skapat världsledande viktresultat för medlemmarna.

Itrims koncept ”DRÖM STORT” har kommunicerats under vintern och våren och syftar till att belysa människors drömmar om ett hälsosammare liv. Just hälsa är en av de vanligaste drömmarna hos svenskarna. Se länk till undersökningen "Så drömmer svenskarna" http://www.itrim.se/sa-drommer-svenskarna.

Som en del av kampanjen vände sig Itrim till artisten Isa Tengblad, som blev känd hos svenska folket i och med sin medverkan i Melodifestivalen 2015 och 2016. Isa skrev låten ”Limitless”, en hyllning till dem som kämpar för att nå sina drömmar och mål. Låten används bland annat i Itrims kampanjfilmer samt dagligen på alla Itrim-center, som inspiration till medlemmarna.

- När jag fick frågan från Itrim tvekade jag inte, berättar Isa. Att våga drömma och nå sina mål är något som jag verkligen känner igen mig i personligen. Och kan jag inspirera andra att göra samma sak, är det en grym bonus! Sen gillar jag Itrims inställning till nyttig och god mat och träning - något som alltid varit viktigt för mig, fortsätter Isa.

”Limitless” på Spotify: https://open.spotify.com/album/1hUFlxFz0NS0VJZGesUerh

Kampanj ”Dröm Stort”: https://www.youtube.com/watch?v=Nwbg41l1B4o

• Musik

• varaktig viktminskning

Itrim Sverige AB är ett svenskt företag som genom personligt stöd hjälper människor till en hållbar hälsa genom förbättrade mat- och motionsvanor. Itrim startade 2003 och finns idag på över 70 ställen i Sverige, USA, Tyskland och Kina.