Vi söker nu en innovativ och utåtriktad junior säljare

Vårt team behöver en innovativ och utåtriktad junior säljare som har ett stort intresse för EdTech-branschen och digitalisering!

Placeringsort: Göteborg alternativt Stockholm

Sista ansökningsdag: 15 mars. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande, så sök direkt!

Vad vi söker
Nu söker vi en säljare som gillar att bygga relationer och sprida kunskap. Vi söker dig som trivs med att ringa samtal och boka spännande kundmöten. Kanske är du en upptäckare som gillar att resa, gärna hållbart, i vårt avlånga land. Du är driven, engagerad och du gillar att arbeta mot tydliga mål. Vi tror att du gillar att ingå i ett mindre affärsutvecklingsteam och ett större gäng med en blandning av härliga personer. I det större gänget ingår bland annat pedagoger, programmerare, utvecklare och projektledare.

Som säljare på IUS innovation kommer du arbeta med kunder inom skolväsendet tillsammans med ett affärsutvecklingsteam som präglas av innovation, skön stämning och ett tydligt fokus på kundrelationer och merförsäljning. Du är vårt varumärkes stolta representant. Självklart kommer vi vara grymt stolta över dig när du är ute och representerar oss på Sveriges skolor och i Sveriges kommuner. Vi som är dina medarbetare är sociala och nyfikna så när du kommer tillbaka vill vi självklart höra allt!

Våra tjänster!
Vi är innovationsföretaget som brinner för att dela med oss av våra kunskaper. Våra tjänster, inom varumärket Zcooly, syftar till att höja undervisningen och nyttja kraften i digitalisering, bl.a. med hjälp datalogiskt tänkande, programmering, mixed reality och spelifiering.

För oss är det såklart viktigast att vi passar ihop men vi gillar dig extra mycket om du har erfarenhet av försäljning samt B-körkort.

Vi tror också att du gillar att utmana dig själv och har en förmåga att ta eget ansvar.

Kontaktuppgifter
Roligt att du känner dig klippt och skuren för att jobba med oss! Skicka in ditt CV och ett personligt brev till rekrytering@iusinnovation.se. Har du frågor om tjänsten? Jonathan Wadström svarar på dina frågor och finns på jonathan.wadstrom@iusinnovation.se eller 073 660 69 02.