Xevayc5vlzsg5tnwymiy

Äpplet och Frank har stora saker på g!

Pressmeddelanden   •   Aug 29, 2013 14:04 CEST

Vad som händer kan vi inte avslöja ännu men håll utkik i höst! Stora saker på g med Äpplet och frank! To be continued...

Cxoha5qeuksuuhwgobnr

Äpplet deltar i kändisloppet Lördag 3 Augusti!

Pressmeddelanden   •   Jul 17, 2013 10:10 CEST

Tävlingsdagen är lördag 3 augusti och det avslutar Båtveckan som arrangeras i Öregrund varje år sista veckan i Juli med festival och artistuppträdanden mm... Äpplet är en mycket meriterad förare och har många sjömil innanför västen! Han hoppas bestiga pallen i år!

Pewcyrudj1d6hm6znlg9

Äpplet europamästare igen!

Pressmeddelanden   •   Jun 03, 2013 21:18 CEST

Veteran EM avgjordes i Tyska Bremen förra veckan med flera tusen deltagare! Mikael "Äpplet" Appelgren stod överst på prispallen i herrsingel 50. Äpplet är nu både regerande världsmästare och europamästare samtidigt!

Ypje6lolbvhx9pdxbyit

Bordtennis VM i Halmstad 2018!

Pressmeddelanden   •   Maj 16, 2013 11:01 CEST

Igår blev det klart att Bordtennis VM i lag kommer att gå av stapeln i Halmstad Sverige 2018! En intervju med ambassadören Jörgen Persson följer inom kort! Här ser ni teamet med Jörgen Persson i spetsen som gjorde det! Grattis!

Ps3nrgww7md3m7dw3u8f

Jörgen Persson vid VM i Paris för att få VM till Halmstad!

Blogginlägg   •   Maj 14, 2013 12:50 CEST

Individuella VM går av stapeln i Paris i detta nu! 13-20 Maj. Jörgen Persson är på plats för att vara ambassadör för lag VM i Halmstad 2016! Ni kan se intro film och posters nedan!

Vmdvo0bantxhdqfiqght

5 snabba med äpplet inför söndagens program av mästarnas mästare!

Pressmeddelanden   •   Apr 19, 2013 12:51 CEST

Vi känner äpplet på pulsen lite inför Söndagens program av mästarnas mästare med fem snabba frågor!

Media no image

VIDEO: Magical night in Motala! With THE apple and J-O Waldner Enjoy!

Nyheter   •   Apr 19, 2013 09:18 CEST

22 mars gjorde Jan-Ove Waldner och Mikael Äpplet Appelgren ett eventet i Motala. Såhär såg det ut. 


22 mars gjorde Jan-Ove Waldner och Mikael Äpplet Appelgren ett eventet i Motala. Såhär såg det ut.

Läs vidare »
Wo55xws6ds1awiwgwr8i

J-O Waldner spelar ett år till i Sverige!

Pressmeddelanden   •   Apr 19, 2013 09:09 CEST

Jan-Ove Waldner kommer att spela ett år till i Spårvägen i den svenska pingisligan! Det betyder att den svenska publiken kommer att få se bollkonstnären ett år till i Sverige! I årets liga förlorade Spårvägen i kvartsfinal mot Halmstad BTK med 2-0 i matcher. Vi får se hur det går nästa år?

Bxhkgcvlkezpuso9iyob

Äpplet gör entré i Mästarnas mästare

Nyheter   •   Apr 10, 2013 10:57 CEST

På söndag gör pingisgeniet Mikael Appelgren, även känd som Äpplet, entré i SVTs succé-satsning Mästarnas mästare. Från SVT.se "I Mästarnas mästare möts några av Sveriges genom tiderna främsta idrottsmän och idrottskvinnor i fysiska och psykiska utmaningar. De sätts på prov i bland annat laganda, uthållighet och strategi."

Bilder & Videor 3 bilder

Kontaktpersoner 1 kontaktperson

  • Presskontakt
  • Pressansvarig
  • muniklvtas.waldenstrlbmxiromwf@nhhikezewop.se
  • +46707742345

Om J-O, Jörgen och Äpplet

Kan du slå en världsmästare?

I samarbete med Nikew anordnar vi skräddarsydda företagsevents! Kan du slå en världsmästare? Testa dina skills mot Mikael Appelgren, J-O Waldner och Jörgen Persson. Vi kommer till er eller ordnar lokal, ni bestämmer! Vi skräddarsyr eventet enligt era önskemål!