Premiär för Jackpotjoy Radio – spelarnas egen radiostation

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2013 18:02 CET

Idag är det premiär för Jackpotjoy Radio, spelarnas egen radiostation på Jackpotjoy.se, Europas största spelsajt för jackpot, bingo, slots och kasino.

Rocka loss och vinn till dina favoritlåtar, Jackpotjoy Radio tar dig till en ny dimension för spelunderhållning på nätet. Att spelarna får en egen radiostation förstärker också gemenskapen i de populära chattrummen ännu mer. Spelarna lyssnar samtidigt på en låt och de kan diskutera vad de tyckte om den. Den sociala aspekten när du spelar bingo på nätet är minst lika viktig som själva spelandet.  Spelarna kan vänta sig många roliga tävlingar i chatten framöver kopplade till radion som Musikquiz och andra spännande överraskningar som chattvärdarna kokat ihop.

Lyssnar du på Jackpotjoy Radio är du säker på att du inte missar Gratisbingon eller bonusar i Slots - paradiset. Jackpotjoy Radio är även en ytterligare kanal för Jackpotjoy att informera sina spelare om veckokampanjer och exklusiva erbjudanden.

Självklart kommer spelarna själva att få påverka låtvalen och komma med önskelistor på favoritlåtar. Jackpotjoy Radio är ju trots allt spelarnas egen radiostation.

För mer information om sajten kan ni besöka Jackpotjoys egen Wiki sida.

Jackpotjoy erbjuder ett brett utbud av underhållande bingo, slots och kasinospel och vann utmärkelserna Årets Slotssajt, Årets Bingosajt och Årets marknadsföringskampanj på eGaming Review Awards 2011. Jackpotjoy är Storbritanniens största spelsajt med över 4 miljoner medlemmar och 1.5 miljarder kr i vinstutbetalning per månad. Jackpotjoy drivs av Gamesys Group som grundades 2001 och som listats som nr 1 på listan för Microsofts/Sunday Times ”Tech Track 100” snabbast växande företag fyra år i rad. Mer info om Jackpotjoy finns på: www.jackpotjoy.se