Röd Monteringsplatta för installation av golvbrunn i träbjälklag

Röd Monteringsplatta för installation av golvbrunn i träbjälklag

JAFO Monteringsplatta 2 får färg!
Från att tidigare ha varit vit lanseras nu monteringsplattan i en klar, röd färg. Den nya röda färgen sticker tydligt ut på byggarbetsplatserna och markerar anslutningspunkter för golvbrunnar / golvavlopp. Den nya röda färgen skiljer sig från konkurrenternas och är därmed även lätt att identifiera vid framtida renovering eller besiktning.

JAFO Monteringsplatta 2 är ett hjälpmedel för en säker och snabb montering av golvbrunn i träbjälklag. Monteringsplattans håligheter fylls med avjämningsmassa / flytspackel vilket gör att monteringsplattan fungerar som en integrerad del i golvkonstruktionen med avjämningsmassa / flytspackel i både monteringsplattan och under golvbrunnens fläns.

Genom att använda JAFO´s Monteringsplatta 2 kan rörmontören göra hela golvbrunns- och rörinstallationen klar på en gång. Installationen ger många fördelar:

• Snabbt montage och säkerhet - ger lönsamhet
  • Stabil och säker fixering av golvbrunnen
  • Förhöjningsringar kan undvikas vid installation av golvvärme genom att använda tillbehöret JAFO Förhöjningssats (se länk nedan)
  • Kvalitetssäkring av installationsarbetet

Besök vår hemsida för mer information www.jafo.eu

JAFO Monteringsplatta 2

JAFO och Unidrain är fristående och självständiga bolag inom Purus koncernen.