Omgörning av Grus&Guld.

Nyhet   •   Okt 02, 2012 09:18 CEST

Vår medlemstidning Grus&Guld är en oerhört uppskattad tidning vilket gör oss mycket glada. Sedan en tid tillbaka har vi upplevt ett behov av att anpassa formatet, dels för att göra det enklare för våra medlemmar att spara den men också för att vi som jobbar med den har ett behov av ny layout. Att ta sig an något som redan är bra med ambition att göra det ännu bättre ser vi som en varsam process där vi är måna om att ta med oss tidningens ”själ” in i en ny kropp.

I samband med att vi ser över formatet så kommer vi även att titta på hur vi presenterar materialet på nätet och vilka möjligheter som finns för att göra vår medlemstidning till något mer än en läsbar pdf.

Vi söker nu efter en samarbetspartner som vi kan slutföra processen med. Du/ni ska ha erfarenhet av tidningslayout, samt publicering på webben. Vi ser gärna att du/ni bifogar ett arbetsprov utifrån underlaget. Bifoga prisförslag i ditt bidrag, vi behöver veta vad det kostar oss att tillsammans med er slutföra jobbet.

För att få underlaget, maila per-erik.persson@jak.se

Alla frågor skickas till Per-Erik.

Deadline är den 22 oktober kl 10.00

Malmö den 2 oktober 2012