Volontärer till JAK och Ö festivalen i Stockholm

Nyhet   •   Aug 02, 2012 14:33 CEST

"Ö Festival är ett nytt sätt att uppleva hållbar utveckling - positiv, praktisk & kreativ. Otroliga dagar och nätter av inspiration, kreativitet , utbyte, passion och avkoppling i världsklass. Världsledande inom hållbart företagande, vetenskap, design, media med mera kommer att vara på plats. Delta i samtalet på 23 till 26 augusti 2012, Vaxholm i Stockholms skärgård."

JAK Stockholm tycker att festivalen som i år kommer att fokusera på alternativa ekonomiska system är något som vi bör medverka i. Bl.a. kommer Ben Dyson från Positive Money, Josh Ryan Collins från New Economics Foundation (NEF) och Tom Strömberg från JAK Uppsala att hålla föredrag.

Festivalen börjar efter lunch 13.00 torsdagen 23/8 och slutar kl 15.00 söndag 26/8. Det serveras Frukost kl 8:00, Lunch 13:00 och Middag 18:00. För att på lättaste sätt kunna dela upp dagarna emellan oss ber jag er
att gå in på länken här under och skriva i ert namn, samt vilken/vilka dagar ni har möjlighet att stå vid bokbordet. När alla har svarat kan vi sedan se vilken dag som passar vem bäst!

Skriv in er på schemat

Mer information om festivalen hittar ni här

Har ni andra frågor om festivalen eller liknande kan ni kontakta Alexander från JAK Stockholm via alexander.ingster.hofgren(@)gmail.com