Pressemeddelse fra Jaktia AB 2018-10-04

Nyansættelse hos Jaktia.

Jaktia forstærker organisationen med en Business Manager i Danmark.

Michael Rigensborg Malmgrener udnævnt som Business Manager for Danmark og ansvarlig for Jaktia-kædens danske forretninger mht. butiks- og forretningsudvikling. Michael Rigensborg Malmgren tiltræder med snarlig virkning. Michael kommer også til sideløbende at arbejde med strategisk indkøb for hela Jaktiakoncernen og dette ud fra en placering i Odense, Danmark.

Michael kommer fra en stilling hos Jaguargruppen A/S hvor han arbejdede med indkøb, IT & Markedsføring.

- Jeg er meget tilfreds med denne rekruttering som kommer til at bidrage stort med henblik på at optimere Jaktia`s arbejde omkring butiksudviklingog Jaktiakonceptet generelt på det danske marked. Med Michael får vi en lokal repræsentation som kan fokusere på at effektivisere butiksdriften og supportere de lokale butikker optimalt. Vi har dermed skabt optimale forudsætninger for at hjælpe butikkerne med at forstærke kundeoplevelsen, siger Jaktias VD Lars Martinsson.

- Det føles rigtig godt at vi så hurtigt har en ansvarlig kædechef på plads. Butikkerne efterspørger virkeligt dette tiltag for at kunne udvikle deres forretningsgrundlag i den rigtige retning.

- Vores tætte samarbejde med branchens mest anerkendte varemærker/brands, vores store erfaring og vores unikke serviceniveau i butikkerne er kernen i Jaktia`s virksomhedsgrundlag, mener Lars Martinsson.

Jaktia er Skandinaviens største franchisekæde når det gælder jagt- og fiskeudstyr med ca. 60 butikker . Læs mere på www.jaktia.se

For yderligere information kontakt :

Lars Martinsson, VD, Jaktia AB

Tel. + 46 31- 26 40 01