Rekordstor efterfrågan: Jambo Tours släpper extrainsatta jul- och nyårsresor

Rekordstor efterfrågan: Jambo Tours släpper extrainsatta jul- och nyårsresor

Efterfrågan på jul- och nyårsresor till destinationer lite längre bort har i år varit större än någonsin tidigare hos Jambo Tours. Företaget gör därför en storsatsning med extra avgångar över långhelgerna och har säkrat flera nya prisvärda resor till resmål som Tanzania och Zanzibar, Peru och Galapagos, Sri Lanka, Aruba, Peru och Argentina och Dubai.

– Redan i juli månad hade vi bokat fler resor med avgång i december än vad vi hade avresta under samma period förra året och antalet bokningar har fortsatt att strömma in under hösten. Det är nu mycket glädjande att vi har lyckats knyta till oss ytterligare attraktiva platser på flyg och hotell till förmånliga priser. Nu kan ännu fler av våra kunder komma iväg över helgerna, berättar Jambo Tours marknadschef, David Karlsson.

För att säkra plats gäller det att vara snabbt ute. Antalet platser hos företagets flygbolagspartners är under storhelgerna begränsat och en del av de extrainsatta resorna finns endast bokningsbara fram till den 30 september.

Förutom de ovan nämnda resmålen finns även fortsatta möjligheter att få någon ströplats över jul och nyår på Jambo Tours populära rundresor, med svensktalande jambo-guide, till bland annat Sydafrika, Malaysia och Nya Zeeland.

För vidare information, kontakta marknadschef David Karlsson, telefon 08-506 989 25 eller 073 – 388 8996