Fredrik Hedblom, CEO, Jetshop

Jetshop satser stort i Norge

Det vellykkede samarbeidet med friluftsaktøren Bergans ga mersmak, og e-handelsplattformen Jetshop tar nå i bruk den fremgangsrike SaaS-modellen på det norske markedet. Vårt nye tilskudd, Martin Brekke – tidligere salgssjef innen e-handel for Svea Finans i Norge – leder satsningen.
– Jeg ser frem til å ta forretningene til kundene våre til et nytt nivå, sier Martin Brekke.

Jetshop har siden 2002 utviklet en imponerende skybasert e-handelsplattform, og er i dag ansett for å være en av Sveriges fremste bedrifter innen sin kategori. De nærmere 60 ansatte jobber daglig med å utvikle digitale løsninger for både svenske og internasjonale forhandlere, som for eksempel Scorett, Twist & Tango og den norske friluftsaktøren Bergans. Det er tydelig at samarbeidet med sistnevnte ga mersmak, for fra og med 2020 satser Jetshop fullt på det norske markedet i tillegg til det svenske. Helhetskonseptet Powerful SaaS Commerce for e-forhandlere innen enterprise-segmenter har blitt tatt godt imot, og har allerede gitt gode resultater på et marked som i stor grad har vært konsulentdrevet tidligere. Som første steg i denne etableringen, har Martin Brekke – tidligere salgssjef for Svea Finans – sluttet seg til Jetshop sitt salgsteam.

– Tidspunktet for denne satsningen er helt rett. Jeg ser frem til å kunne kombinere erfaringen og kunnskapen min med det Jetshop har å by på, og å skape synergier som tar forretningene til kundene våre til et nytt nivå, sier Martin Brekke, Senior Sales Executive på Jetshop.

Nordens ledende e-handelsleverandør
Det er mange fordeler med en SaaS-løsning. Kundene får raske oppdateringer og en imponerende time-to-live, hvor de nyeste funksjonene tas raskt i bruk. Jetshop tar dessuten hånd om alt innen e-handel, fra oppkoblinger mot forretnings- og lagersystemer til front-end-integrasjoner for optimalisert konvertering. Jetshops ambisjon er kort sagt å komme inn som en verdifull kunnskapspartner, som sørger for at organisasjonen kan fokusere på kjernevirksomheten sin.

– Etter vår erfaring, er det mange i dag som er fastlåst til tunge og dyre systemer, fordi valget av plattform ikke har blitt analysert godt nok. Vi ser et enormt potensial i Norge. Her finnes det muligheter til å gjøre store forskjeller i e-handlenes omsetning online – med bedre lønnsomhet som et resultat, sier Fredrik Hedblom, CEO på Jetshop.

For mer informasjon, kontakt:
Martin Brekke
Senior Sales Executive
+47 (0)95 – 18 07 91
martin.brekke@jetshop.se

Fredrik Hedblom
+ 46 (0)735 – 18 15 76
fredrik.hedblom@jetshop.se

Taggar

Jetshop är en innovativ teknik-, strategi- och kunskapspartner som brinner för din framgång i alla kanaler. Vi levererar en e-handelsplattform i molnet som ger dig bästa möjliga förutsättningar för framgångsrik omnichannel retaling och cross-border commerce. Jetshop spelar en aktiv roll i att utveckla din affär online för att du ska nå dina mål, vilka de än är. Hos oss blir och förblir du ONE STEP AHEAD.