Gustavslundsvägen 12 på Alviks torg

Regus öppnar kontorshotell i Alvik

Regus har tecknat ett 10-årigt avtal om att hyra ca 1700 kvm i fastigheten Nätdomaren 3 med adress Gustavslundsvägen 12 på Alviks torg.

Regus är en av världens ledande leverantör inom innovativa arbetsplatslösningar. Med produkter och tjänster från fullt utrustade kontor till professionella mötesrum, affärslounger och världens största nätverk av videokommunikationsstudios. Regus erbjuder ett nytt sätt att arbeta, oavsett om det är hemifrån, på resan eller från kontoret.

- Vi är mycket glada att attrahera ytterligare ett framgångsrikt företag till vårt fastighetsbestånd i Alvik, säger Kristina Nirvin, marknadschef för Anders Bodin Fastigheter

- Fastigheten på Alviks Torg passar våra behov på ett mycket bra sätt och vi ser fram emot att flytta in, säger Patrik Ölvebäck, Country Manager Regus.

Marie Meyer är uthyrningsansvarig på JLL på uppdrag av Anders Bodin Fastigheter.

For ytterligare information kontakta:

Kontakt: Marie Meyer, Associate Director
Email:marie.meyer@eu.jll.com

Kontakt: Erik Skalin, chef Agency
Email:erik.skalin@eu.jll.com

JLL erbjuder kvalificerad rådgivning med inriktning på fastighetstjänster. Vi verkar för att skapa och leverera värde till våra kunder, ägare och medarbetare i en komplex värld som ständigt förändras.

Med 80 000 medarbetare och 300 kontor i över 80 länder tillgodoser vi lokala, regionala och globala fastighetsbehov. Vi tillsätter team av experter som med insikt och framåtblick, pålitlig analys och relevant marknadskunskap levererar integrerade tjänster. Vi attraherar och utvecklar de bästa och mest mångfacetterade medarbetarna i vår bransch och utmanar dem att bygga långsiktiga relationer med kunderna. JLL är noterat på New York-börsen.

I Sverige har vi kontor i Stockholm och Göteborg och erbjuder rådgivning inom kapitalmarknad, transaktioner, uthyrning, hyresgästrepresentation, analys och värdering.