Fördel nybyggt på Stora visningsdagen i helgen

Pressmeddelande   •   Sep 26, 2008 09:22 CEST

Läget och möjligheten att kunna påverka utformningen är de viktigaste argumenten för att välja en nybyggd bostad. Det anser närmare 85 procent av deltagarna i JMs kundpanel*. Nästan lika många tycker att det är en stor fördel att slippa renoveringar.

På söndag, 28 september, bjuder JM in till Stora visningsdagen och har öppet i alla sina visningsbostäder, från Vellinge i söder till Uppsala i norr. Här kan man titta på och låta sig inspireras av ett nytt boende. Kom och upplev känslan av nybyggt i helgen.

www.jm.se hittar du visningar och öppettider under Stora visningsdagen.

* JM-panelen består av 500 slumpmässigt utvalda VIP-kunder, som via en webbenkät erbjuds att tycka till om frågor med koppling till boende och bostäder vid åtta tillfällen under 2008.

Stefan Stråhle, försäljningschef, 08-782 11 36
Anna Dahlman, tf pressansvarig, 08-782 88 63

JM är en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden. Verksamheten är fokuserad på nyproduktion av bostäder i attraktiva lägen med tyngdpunkt på expansiva storstadsområden och universitetsorter i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Vi arbetar också med projektutveckling av kommersiella lokaler samt entreprenadverksamhet, huvudsakligen i Storstockholmsområdet. JM ska i all verksamhet främja ett långsiktigt kvalitets- och miljöarbete. Vi omsätter ca 13 miljarder kr och har ca 2500 medarbetare. JM AB är ett publikt bolag noterat på den Nordiska Börsens lista, segmentet Large Cap.