Kom till Café Starta Eget på Bazaren!

För dig som söker efter jobb, utbildning eller att förverkliga drömmen om att starta eget företag är Bazaren en guldgruva. Här finns allt samlat i Kulturhuset på plan 3 och 5.

– Vi ser fram emot att träffa alla människor på torsdag och fredag, säger Mats Evergren, marknadschef på NyföretagarCentrum Sverige. Vi har samlat viktiga kontakter och erbjuder korta seminarier om att starta eget, även på engelska.

Ett viktigt tema på Bazaren är att underlätta för nyanlända att få stöd och hjälp i att starta företag. Denna grupp växer och vi ser ett stort behov av att hjälpa dessa människor att förstå vart dom kan vända sig, fortsätter Mats Evergren.

Plan 3 på Bazaren finns Café Starta Eget där kan besökarna fika och få tips och råd om att starta eget företag. Myndigheter och näringsliv finns på plats. NyföretagarCentrum och våra rådgivare vägleder alla som har en idé de vill förverkliga.

NyföretagarCentrum erbjuder kostnadsfri rådgivning till alla som vill starta eget företag. Du får hjälp med allt från att slipa din affärsidé till att ta fram en färdig affärsplan. Rådgivningen är personlig vilket gör att du är väl förberedd när du ska starta och driva just ditt företag. NyföretagarCentrum hjälper dig att prioritera rätt för att du ska få en så bra start som möjligt och en snabbare lönsamhet.

Café Starta Eget på Bazaren håller till på plan 3, Kulturhuset Stadsteatern, Stockholm. Öppettider kl 11-18 på torsdag 9 februari och kl 11-16 på fredag 10 februari.

Bazaren handlar om vägar till egenförsörjning. Mer information om vad som händer i de tre avdelningarna under Bazaren www.bazar.nu

För mer information Bazaren Starta Eget, Mats Evergren, mobil 0708-14 44 04