Mässan med pepp & rådgivning till Göteborg 18 april

Gör mässbesöket till en heldag

Mässan Eget Företag är Sveriges ledande mötesevent för dig som vill starta eget eller utveckla företaget och som varje år lockar tusentals besökare. – Nu kommer vi till Brewhouse Göteborg, redan är många fler anmälda än vad vi hade hoppats på och det är glädjande för vi behöver öka nyföretagandet i landet säger, Mats Evergren, event-och marknadschef på NyföretagarCentrum Sverige.

20-tal seminarier som ger kunskap och inspiration, många bokade

program & bokning

Få pepp och träffa rådgivare, experterna och nätverken!

På Eget Företag finns många experter, rådgivare och informatörer på plats från en mängd företag, myndigheter och organisationer. NyföretagarCentrum har rådgivare från Göteborgsregionen på plats.utställare

Här ger vi lönsamma råd

I det lilla cafét finns nya affärsvänner och där kan man koppla av med en kopp kaffe och fika. Under dagen entreprenörer och gäster om sina bästa tips och berättar om sina utmaningar.

Här får du som är ny i Sverige extra hjälp!

Ny i Sverige och går i företagstankar, kanske har du drivit företag i ditt hemland? Då hälsar vi dig välkommen till mässan! Här finns svenska nätverk, experter och rådgivare på plats för hjälpa dig att starta och driva företag.

Välkommen till Eget Företag!

Allmän information

Datum: Onsdagen 18 april 2018
Öppettider*: Onsdag 9.30–16.00
*Seminarier startar 30 minuter innan mässan öppnar.
Plats: Brewhouse, Åvägen 25, Göteborg
Hemsida egetforetag.se

Entré: Anmälan på hemsidan

Mats Evergren, event- och marknadschef NyföretagarCentrum Sverige
Mobil 0708-14 44 04

Arrangör: NyföretagarCentrum i samarbete med följande partners.

Verksamt.se, Visma, Nordea, Björn Lundén Information, SMÅA, Unionen Egenföretagare,
Pensionsmyndigheten, Snowfire, Nordea, Kemikalieinspektionen, Starta & Driva Företag, Frilans Finans.

• #startabusiness
  • #affärsidé
  • #digital
  • #hållbart
  • #rådgivning #drivaeget #affärsplan #sälja #marknadsföring #göteborg #egetföretag #nyföretagarcentrum
  • #brewhouse #startaeget #flernyaföretag #

Ferkens Gränd 3, 111 30 Stockholm | tel 08-14 44 00

NyföretagarCentrum är Sveriges ledande kraft för nyföretagande. Verksamheten finns i mer än 200 kommuner. 2017 fick nära 16 000 personer kostnadsfri, konfidentiell och affärsmässig rådgivning. Över 7 000 företag startades. Efter tre år är 81 procent av företagen aktiva; under en procent har gått i konkurs. Detta gör verksamheten unikt framgångsrik. Verksamheten är i huvudsak näringslivsfinansierad. Bakom NyföretagarCentrum står Stiftelsen Svenska Jobs and Society.