Mässa i Göteborg

Nyhet   •   Mar 04, 2020 14:05 CET

För dig som är nyfiken på relining

Under några intensiva timmar idag går det att hitta oss på Fastighet2020. En mässa på Park Avenue Hotel i Göteborg som riktar sig till Bostadsrättsföreningar, Bostadsföretag och Privatägda flerbostadshus. Johan Johansson från JP Relining och Tobiaz Ekström från vårt systerbolag JP Spolservice kommer utöver sin expertis inom avloppsrenovering och underhållning också bjuda på vårt eget framtagna JP-kaffe.

Mässan är gratis för besökare och de bjuds på mat och dryck. Det är ett 50-tal utställare på plats och ger besökarna ett brett utbud vilket gör mässan mycket kostnadseffektiv. Det finns också tillfällen att fördjupa sig i vissa ämnen då föreläsningar erbjuds under hela mässan.

Den som besöker JP Relinings monter på mässan kommer få ta del av alla fördelar en relining erbjuder framför ett stambyte. Relining är det etablerade samlingsbegreppet för att förnya samt renovera rörledningar från insidan. Tillvägagångssättet är smidigare och mer kostnadseffektivt än traditionellt stambyte. Vi på JP Relining AB är experter på relining och hjälper dagligen privatpersoner, kommersiella bolag och förvaltare i hela Sverige. Vi ser mässan som ett tillfälle att dela med oss av vår kunskap och svara på besökarnas frågor.

Med relining bygger man ett nytt rör (grön) inuti de gamla röret. Det blir inga skarvar och risken för läckage minskar avsevärt.

Kommentarer (0)

Kommentera