Anders & Måns till Nöjesteatern i Malmö. Förlänger sin turné med 30 föreställningar över hela landet

Pressmeddelande   •   Dec 14, 2017 13:00 CET

Anders & Måns - Nu har vi väl trevligt?

Efter höstens succé med 30 föreställningar över hela Sverige är det nu bestämt att Anders & Måns förlänger perioden och åker i vår åter ut på vägarna med föreställningen "Nu har vi väl trevligt?".- Stort tack och varma kramar till alla er som kom och såg vår föreställning. Fina städer, dåligt väder och fantastisk publik. Det var länge sen vi hade så roligt tillsammans.

Därför känns det extra bra att vi ska åka en liten sväng till. Ja! Det står nu klart att vi fortsätter med humorshowen ”Nu har vi väl trevligt?” även i vår. I februari och mars kommer vi till din stad! Om du nu råkar bo i Linköping, Borås, Karlstad, Jönköping, Göteborg, Falun, Eskilstuna, Stockholm, Uppsala, Lund, Malmö eller Gdansk. Eller nån annan av städerna vi kommer till. Några nya städer, några återbesök. Du får googla vilka. Har ni lust och tid så kom och titta. Vi tänker ha roligt och vi blir väldigt glada om ni vill vara med.

Välkommen
Anders och MånsKomikerduon Anders och Måns har arbetat tillsammans i snart 20 år. Tillsammans ligger de bakom ett flertal framgångsrika radio- och tv program. Och komikerparet är just nu också aktuella med sin podd "Så funkar det" som varje vecka har 45.000 lyssnare.

Anders Johansson är programledare, komiker och lite undernärd. Förutom att resa runt som stå-upp komiker kan man ha sett honom i Parlamentet, i Djursjukhuset eller som Stig-Helmer Olsson i musikalen "Sällskapsresan". Nu är han aktuell som tävlande i årets upplaga av det omåttligt populära TV-programmet På spåret.

Måns Nilsson är komiker, regissör och antikhandlare. Måns fyller sina dagar med jobb för att slippa känna efter. Senaste året har man kunnat höra honom i Kvällspasset i P4 och kanske sett honom på Hemköp Triangeln.

Några ord om höstens turné;

"Föreställningen är ett veritabelt lyckopiller" (Jönköpingsposten)

"Anders & Måns nya show är en fröjd för den sarkastiskt lagda" (Sydsvenska Dagbladet)

"En riktig fullträff" (Barometern)

"Och även jag sitter och flabbar" (Dagens Nyheter)