The Sound of music - Stor efterfrågan på biljetter - Nu släpps nya föreställningar

Pressmeddelande   •   Aug 24, 2017 11:21 CEST

Elisa Lindström som Maria och Christopher Wollter som Kapten Von Trapp

Efterfrågan på biljetter till musikalen The Sound of Music på Nöjesteatern i Malmö är stor. Därför släpps nu nya föreställningar i december och januari

De nya biljetterna släpps den 25 augusti och premiären av musikalen är den 29 september.

-Efterfrågan på biljetter är stor och det är därför väldigt roligt att kunna släppa upp nya föreställningar, säger producenten Julius Malmström. -Repetitionerna på teatern pågår för fullt och alla barnen är jätteduktiga, berättar han vidare. -Det är ju så klart mycket väntan för dem, men de är glada och väldigt pålästa, säger Julius.

Julius Production presenterar stolt den klassiska musikalen Sound of Music. Musikalen, skriven av Richard Rodgers och Oscar Hammerstein II, utspelar sig i Österrike under det brinnande andra världskriget. Den skönsjungande nunnan Maria får uppdraget att vara guvernant till de sju barnen Von Trapp.
Musikalen regisseras av Anders Aldgård och huvudrollerna gestaltas av Elisa Lindström och Christopher Wollter.

Mer information: www.thesoundofmusic.nu

Biljetter: www.juliusbiljettservice.se