Kundundersökning ger Kabona högt betyg

I en undersökning som mäter NKI (Nöjd-Kund-Index) får Kabona betyget 4,42 på en femgradig skala som mäter “total kundnöjdhet 2015”. Viljan att rekommendera Kabona till andra visar sig också hög och ger i undersökningen resultatet 4,39. Undersökningen har genomförts med en webbenkät och är utförd av företaget Tradewell.

“Undersökningen tar upp ett stort antal områden, från tillgänglighet och kunskap till sortiment och rekommendationsvilja. Att vi når ett så här högt resultat är förstås glädjande och ett gott kvitto både på medarbetarnas insatser och på våra produkter. Sen finns det alltid utrymme att bli ännu bättre. Även om 98 procent av de medverkande anger att de totalt sett är nöjda i hög eller mycket hög grad är målet att utveckla våra tjänster och produkter ytterligare. Vi vill exempelvis bli ännu bättre på att snabbt ge enkel, tydlig information och gärna öka vår tillgänglighet ännu mer”, säger Martin Hogmalm, vd för Kabona.

“Vi vet att det här är ett starkt resultat som också bekräftar att Kabona ligger i absolut framkant inom energieffektiv fastighetsautomation. Att en så stor andel av våra kunder är villiga att rekommendera Kabona som samarbetspartner är givetvis avgörande i en verksamhet som vår”, säger Rikard Larsson, marknadschef, Kabona.