Pressinbjudan: Trendspaning inför 2017

Pressmeddelande   •   Nov 29, 2016 16:33 CET

Varje år gör Kairos Future en framtidsspaning med det kommande året i sikte. Nu är det hög tid att analysera trenderna för 2017. Vilka nya trender gör entré, vilka tar fart och vilka tar en helt ny riktning?

Trendspaningen ”What's on 2017” ger en inblick i vilka omvärldstrender som kommer att påverka oss det kommande året. Trendspaningen är Kairos Futures egna och insikterna tas fram genom en internationell research. Den 2 december presenterar Mats Lindgren, VD och grundare av Kairos Future, de viktigaste trenderna för 2017.

Tid: Den 2 december kl. 8.30-10.00 eller kl. 13:15-14:45

Plats: Kairos Future, Västra Järnvägsgatan 3, Stockholm

För anmälan kontakta Cristina Lázaro, konsult Kairos Future, cristina.lazaro.morales@kairosfuture.com eller 070-380 77 17.

Kommentarer (0)