Ändring v 03 i Kanal 11

Pressmeddelande   •   Jan 15, 2018 11:33 CET

15 januari 2018

Vecka 03 2018

Tisdag 16 januari utgår Cocktail kl 21.00 och ersätts av Sister Wives. Say Yes to the Dress utgår kl 05.10 och kl 05.35 och tablån ska se ut enligt nedan.

21.00 Sister Wives

I detta avsnitt: Medan familjen Brown är upptagna med förberedelser inför Madisons bröllop släpper Mykelti en bomb. Kody försöker ställa till rätta mellan Meri och Mariah när han inser att hans egen relation med hans första fru fortfarande är en enda röra.
Kody Brown och hans fyra fruar Meri, Janelle, Robyn och Christine och deras sammanlagt 17 barn, försöker leva livet som en "normal" familj i ett samhälle som skyr deras livsstil.
Medverkande: Meri Brown, Kody Brown.
Originaltitel: Sister Wives.

23.40 Plastikturisterna

00.40 Rizzoli & Isles

01.35 Scandal

02.30 CSI

03.25 Plastikturisterna

04.20 Extreme Couponing

04.45 Ellen DeGeneres Show

05.30-06.00 Cougar Town

Fredag 19 januari utgår Paranoia kl 21.00 och ersätts av Lead with Your Heart. Say Yes to the Dress är nyinsatt kl 05.35 och tablån ska se ut enligt nedan.

21.00 Lead with Your Heart

Ben och Maura är lyckligt gifta och har två tonårsbarn. Men när Maura får ett jobb långt hemifrån börjar äktenskapet knaka i fogarna. Då börjar tonårsbarnen konspirera för att få föräldrarna att inse hur mycket de behöver varandra.
Skådespelare: William Baldwin, Kari Matchett, Steven Love, Amy Forsyth, Kate Drummond. Regi: Bradley Walsh.
Kanadensisk romantikfilm från 2015.
Även Kanal 11 26/1. Originaltitel: Lead with Your Heart.

22.50 Sharknado 4: The 4th Awakens

Hajar och tornados kommer tillbaka, på de mest oväntade sätt. Det regnar hajar över showstaden Las Vegas och färgstarka kopior av Elvis, Wolverine och Magic Mike slåss för sina liv.
Skådespelare: Tara Reid, Ian Ziering, David Hasselhoff, Gary Busey. Regi: Anthony C Ferrante.
Amerikansk skräckfilm från 2016.
Originaltitel: Sharknado 4: The 4th Awakens.

00.40 Kevin from Work

01.10 Kevin from Work

01.35 CSI

02.35 CSI

03.20 Våra omgjorda kroppar

04.10 Extreme Couponing

04.30 Say Yes to the Dress: Bridesmaids

I detta avsnitt: Brudar letar klänningar till sina tärnor. Många tärnor, många viljor, och bruden och tärnorna är sällan överens om vilken klänning tärnorna ska ha. Ska de ha pälsmuff, ska de vara sexiga, ska de vara lila? Drama på hög nivå inför den viktiga dagen.
Amerikansk realityserie från 2012.
Från dagen. Originaltitel: Say Yes to the Dress: Bridesmaids.

04.55 Cougar Town

05.15 Say Yes to the Dress: Bridesmaids

Amerikansk realityserie från 2012.
Originaltitel: Say Yes to the Dress: Bridesmaids.

05.35-06.00 Say Yes to the Dress: Bridesmaids

Amerikansk realityserie från 2012.
Originaltitel: Say Yes to the Dress: Bridesmaids.

Söndag 21 januari utgår Sharknado kl 22.40 och ersätts av Scandal. Nate & Jeremiah är nyinsatt kl 23.40 och kl 00.40. Tider ändras och tablån ska se ut enligt nedan.

22.40 Scandal

I detta avsnitt: Etthundra dagar in Mellies presidentskap visar Olivia Pope att hon kan styra världen, men för att undvika en internationell incident måste hon kanske ringa sitt tuffaste samtal någonsin. Under tiden kämpar Quinn Perkins & Associates för att hitta sin första klient.
Olivia Pope lämnar sitt jobb på Vita Huset som kommunikationsansvarig för USAs president och startar egen krishanteringsbyrå. Hon är en professionell fixare som räddar anseendet på de som har mest att förlora - nationens elit. Hon får problemen att försvinna innan någon ens vet att de finns, och gör vad som krävs för att skydda allmänhetens bild av hennes klienter.
Skådespelare: Kerry Washington, Guillermo Diaz, Darby Stanchfield, Katie Lowes, Tony Goldwyn, Jeff Perry, Joshua Malina, Bellamy Young, George Newbern.
Amerikansk dramaserie från 2017.
Från Kanal 11 15/1. Originaltitel: Scandal.

23.40 Nate & Jeremiah By Design

I detta avsnitt: Följ inredningsdesigner-duon, tillika paret, Nate Berkus och Jeremiah Brent i och utanför hemmet. De jonglerar livet som gifta och att uppfostra sin dotter Poppy, samtidigt som de hjälper nödsatta husägare att göra om sina katastrofhem till riktiga drömhem.
Programledare: Nate Berkus, Jeremiah Brent.
Amerikansk realityserie från .
Originaltitel: Nate & Jeremiah By Design (Season 2).

00.40 Nate & Jeremiah By Design

Programledare: Nate Berkus, Jeremiah Brent.
Amerikansk realityserie från .
Originaltitel: Nate & Jeremiah By Design (Season 2).

01.45 Castle

02.40 Våra omgjorda kroppar