Ändring v 10, 11 och 12 i Kanal 11

Pressmeddelande   •   Feb 24, 2017 11:23 CET

24 februari 2017

Vecka 10, 11, 12 2017

Scandal som visas måndag 6 mars kl 21.00 med repris fredag 10 mars kl 23.55 har fått ändrat innehåll. Nedanstående är det rätta.

Scandal

I detta avsnitt: Cyrus står inför en stor utmaning, men det stoppar honom inte från att försöka bevisa sin oskuld med alla medel. Liv och hennes team hittar nya bevis från kvällen då Frankie sköts.
Originaltitel: Scandal.

Scandal som visas måndag 13 mars kl 21.00 med repris fredag 17 mars kl 00.25 har fått ändrat innehåll. Nedanstående är det rätta.

Scandal

I detta avsnitt: Jakes och Vanessas röriga förhållande utgör ett hot mot kampanjen och tvingar Olivia att gripa in. Samtidigt uppdagas ett omvälvande avslöjande om konspirationen kring Francisco Vargas-mordet.
Originaltitel: Scandal.

Scandal som visas måndag 20 mars kl 21.00 med repris fredag 24 mars kl 00.00 har fått ändrat innehåll. Nedanstående är det rätta.

Scandal

I detta avsnitt: Olivia Pope lämnar sitt jobb på Vita Huset som kommunikationsansvarig för USAs president och startar egen krishanteringsbyrå. Hon är en professionell fixare som räddar anseendet på de som har mest att förlora - nationens elit. Hon får problemen att försvinna innan någon ens vet att de finns, och gör vad som krävs för att skydda allmänhetens bild av hennes klienter.