Ändring v 10 i Kanal 11

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2016 14:40 CET

19 februari 2016

Vecka 10 2016

Måndag 7 mars har The Face kl 06.25 och 11.10 fått ändrat episodnr enligt nedan.

The Face kl 06.25

I detta avsnitt: De utvalda modellaspiranterna får en makeover och förbereder sig för första plåtningen som ska ske helt utan kläder. Fullt kaos bryter ut när Naomi lägger orden i munnen på en av sina lagmedlemmar. Supermodellen Naomi Campbell tävlar med modellkollegorna Anne Vyalitsyna och Lydia Hearst om att hitta världens nästa stora supermodell. De handplockar 12 hoppfulla modellaspiranter som de sedan coachar i olika modelluppdrag. I varje avsnitt måste en av modellerna lämna tävlingen och coacherna kommer att göra allt för att just en av deras tjejer i slutändan blir kvar som segrare.
Programledare: Nigel Barker. Medverkande: Naomi Campbell, Anne Vyalitsyna, Lydia Hearst.
Amerikansk realityserie från 2014.
Från Kanal 11 4/3. Originaltitel: Face, The.

The Face kl 11.10

I detta avsnitt: Naomi beskyller Anne och Lydia för att diskriminera svarta modeller. Flickorna möter Tyson Beckford för en catwalk-utmaning som förberedelse för en kommande modevisning. Supermodellen Naomi Campbell tävlar med modellkollegorna Anne Vyalitsyna och Lydia Hearst om att hitta världens nästa stora supermodell. De handplockar 12 hoppfulla modellaspiranter som de sedan coachar i olika modelluppdrag. I varje avsnitt måste en av modellerna lämna tävlingen och coacherna kommer att göra allt för att just en av deras tjejer i slutändan blir kvar som segrare.
Amerikansk realityserie från 2014.
Även Kanal 11 8/3. Originaltitel: Face, The.

Tisdag 8 mars har The Face kl 06.20 och 11.15 fått ändrat episodnr enligt nedan.

The Face kl 06.20

Amerikansk realityserie från 2014.
Från Kanal 11 7/3. Originaltitel: Face, The.

The Face kl 11.15

I detta avsnitt: Testbilderna åker ut när modellerna får veta att de måste göra resten av kampanjen oförberedda. Efter att nyheten har avslöjats presenteras de tävlande för kampanjens klient, VDn för livsstilsvarumärket Alex and Ani, Giovanni Feroce. Målet för fotograferingen är att göra en trettio sekunders reklamfilm på bara en tagning. Supermodellen Naomi Campbell tävlar med modellkollegorna Anne Vyalitsyna och Lydia Hearst om att hitta världens nästa stora supermodell. De handplockar 12 hoppfulla modellaspiranter som de sedan coachar i olika modelluppdrag. I varje avsnitt måste en av modellerna lämna tävlingen och coacherna kommer att göra allt för att just en av deras tjejer i slutändan blir kvar som segrare.
Amerikansk realityserie från 2014.
Även Kanal 11 9/3. Originaltitel: Face, The.

Onsdag 9 mars har The Face kl 06.25 och 11.15 fått ändrat episodnr enligt nedan.

Amerikansk realityserie från 2014.
Från Kanal 11 8/3. Originaltitel: Face, The.

The Face kl 11.15

I detta avsnitt: Teamen måste återigen delta i en videokampanj. Målet är att skapa en halv minuts viral video med ett dansnummer som ska ge uppmärksamhet åt märket Liebeskind Berlin. Karen Elson gör ett gästspel för att hjälpa modellerna skapa bästa möjliga reklamsnutt. Team Anne V tar sin tredje raka seger och Anne måste åter avgöra ödet för en av de hoppfulla. Supermodellen Naomi Campbell tävlar med modellkollegorna Anne Vyalitsyna och Lydia Hearst om att hitta världens nästa stora supermodell. De handplockar 12 hoppfulla modellaspiranter som de sedan coachar i olika modelluppdrag. I varje avsnitt måste en av modellerna lämna tävlingen och coacherna kommer att göra allt för att just en av deras tjejer i slutändan blir kvar som segrare.
Amerikansk realityserie från 2014.
Även Kanal 11 10/3. Originaltitel: Face, The.

Torsdag 10 mars har The Face kl 06.25 och 11.15 fått ändrat episodnr enligt nedan.

Amerikansk realityserie från 2014.
Från Kanal 11 9/3. Originaltitel: Face, The.

The Face kl 11.15

I detta avsnitt: Nigel Barker presenterar modellerna för drag-superstjärnan Ru Paul. För kampanjen poserar mentorerna framför kameran med sina modeller till en fotosession som kommer finnas på Elle.com hemsida. Team Annes segerrad avstannar till slut, och i elimineringen önskar en av de tävlande att hon kunde byta lag. Supermodellen Naomi Campbell tävlar med modellkollegorna Anne Vyalitsyna och Lydia Hearst om att hitta världens nästa stora supermodell. De handplockar 12 hoppfulla modellaspiranter som de sedan coachar i olika modelluppdrag. I varje avsnitt måste en av modellerna lämna tävlingen och coacherna kommer att göra allt för att just en av deras tjejer i slutändan blir kvar som segrare.
Amerikansk realityserie från 2014.
Även Kanal 11 11/3. Originaltitel: Face, The.

Fredag 11 mars har The Face kl 06.25 och 11.15 fått ändrat episodnr enligt nedan.

Amerikansk realityserie från 2014.
Från Kanal 11 10/3. Originaltitel: Face, The.

The Face kl 11.15

I detta avsnitt: De tävlande deltar i en sensuell underklädeskampanj där de måste posera intimt med främlingar. Supermodellen Naomi Campbell tävlar med modellkollegorna Anne Vyalitsyna och Lydia Hearst om att hitta världens nästa stora supermodell. De handplockar 12 hoppfulla modellaspiranter som de sedan coachar i olika modelluppdrag. I varje avsnitt måste en av modellerna lämna tävlingen och coacherna kommer att göra allt för att just en av deras tjejer i slutändan blir kvar som segrare.
Amerikansk realityserie från 2014.
Även Kanal 11 14/3. Originaltitel: Face, The.