Ändring v 9 i Kanal 11

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2016 11:46 CET

19 februari 2016

Vecka 09 2016

Måndag 29 februari utgår Våra pinsamma kroppar kl 06.25 och 11.10 och ersätts av The Face.

The Face kl 06.25

I detta avsnitt: Striden mellan två av de blivande modellerna fortsätter, och det förstör för Naomis lag. Samtidigt ska lagen posera och plåtas för en krävande klient. Supermodellen Naomi Campbell tävlar med modellkollegorna Coco Rocha och Karolina Kurkova om att hitta världens nästa stora supermodell. Var och en kommer de handplocka 12 hoppfulla modellaspiranter som de sedan coachar i olika modelluppdrag. I varje avsnitt måste en av modellerna lämna tävlingen och coacherna kommer att göra allt för att just en av deras tjejer i slutändan blir kvar som segrare.
Amerikansk realityserie från 2013.
Från Kanal 11 26/2. Originaltitel: The Face.

The Face kl 11.10

I detta avsnitt: Supermodellen Naomi Campbell tävlar med modellkollegorna Coco Rocha och Karolina Kurkova om att hitta världens nästa stora supermodell. Var och en kommer de handplocka 12 hoppfulla modellaspiranter som de sedan coachar i olika modelluppdrag. I varje avsnitt måste en av modellerna lämna tävlingen och coacherna kommer att göra allt för att just en av deras tjejer i slutändan blir kvar som segrare. Programledare: Nigel Barker. Medverkande: Naomi Campbell, Coco Rocha, Karolina Kurkova.
Amerikansk realityserie från 2013.
Även Kanal 11 1/3. Originaltitel: The Face.

Tisdag 1 mars utgår Våra pinsamma kroppar kl 06.25 och ersätts av The Face, medan The Face kl 11.15 har fått ändrat episodnr.

Amerikansk realityserie från 2013.
Från Kanal 11 29/2. Originaltitel: The Face.

Amerikansk realityserie från 2013.
Även Kanal 11 2/3. Originaltitel: The Face.

Onsdag 2 mars har The Face kl 06.25 och 11.15 fått ändrat episodnr enligt nedan.

Amerikansk realityserie från 2013.
Från Kanal 11 1/3. Originaltitel: The Face.

Amerikansk realityserie från 2013.
Även Kanal 11 3/3. Originaltitel: The Face.

Torsdag 3 mars har The Face kl 06.25 och 11.15 fått ändrat episodnr enligt nedan.

Amerikansk realityserie från 2013.
Från Kanal 11 2/3. Originaltitel: The Face.

The Face kl 11.15

I detta avsnitt: Supermodellen Naomi Campbell tävlar med modellkollegorna Anne Vyalitsyna och Lydia Hearst om att hitta världens nästa stora supermodell. De handplockar 12 hoppfulla modellaspiranter som de sedan coachar i olika modelluppdrag. I varje avsnitt måste en av modellerna lämna tävlingen och coacherna kommer att göra allt för att just en av deras tjejer i slutändan blir kvar som segrare. Programledare: Nigel Barker. Medverkande: Naomi Campbell, Anne Vyalitsyna, Lydia Hearst.
Amerikansk realityserie från 2014.
Även Kanal 11 4/3. Originaltitel: Face, The.

Fredag 4 mars har The Face kl 06.25 och 11.15 fått ändrat episodnr enligt nedan.

Amerikansk realityserie från 2014.
Från Kanal 11 3/3. Originaltitel: Face, The.

The Face kl 11.15

I detta avsnitt: De utvalda modellaspiranterna får en makeover och förbereder sig för första plåtningen som ska ske helt utan kläder. Fullt kaos bryter ut när Naomi lägger orden i munnen på en av sina lagmedlemmar. Supermodellen Naomi Campbell tävlar med modellkollegorna Anne Vyalitsyna och Lydia Hearst om att hitta världens nästa stora supermodell. De handplockar 12 hoppfulla modellaspiranter som de sedan coachar i olika modelluppdrag. I varje avsnitt måste en av modellerna lämna tävlingen och coacherna kommer att göra allt för att just en av deras tjejer i slutändan blir kvar som segrare.
Amerikansk realityserie från 2014.
Även Kanal 11 7/3. Originaltitel: Face, The.