Höjdpunkter i Kanal 11 vecka 8-11

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2016 13:55 CET

Supernatural är tillbaka med den elfte säsongen lördag 19 mars 22.00. Säsong 11 startade i oktober i USA och nu får vi följa bröderna Winchesters fortsatta kamp för att hantera konsekvenserna av att de släppte ut mörkret.

Nyligen blev det också klart att Jared Padalecki som spelar Sam i Supernatural kommer att tillfälligt återvända till sin roll som Dean i uppföljningen på före detta Kanal 5-favoriten Gilmore Girls. Det ska dock inte påverka hans roll i Supernatural ; )

Vecka 8

Måndag 22 februari 20.00

Jane och Rafael försöker planera Mateos dop. Petras nyheter gör fortfarande Rafael förvirrad. Jane måste fatta ett svårt beslut om att delta i en utbildning. Rogelio ger Michael råd om Jane.
Amerikansk komediserie från 2015. S02E03. Dplay Premium.

The Whispers

Måndag 22 februari 21.00

Claire och Sean spårar upp en man som hade ett dödligt möte med Drill - för mer än 30 år sedan. Amerikansk Sci-Fi thrillerserie från 2015. S01E08. Dplay Premium.

iZombie

Måndag 22 februari 22.00

En kvinna som Clive varit ihop med hittas död, skjuten med hans tjänstevapen. Liv och Ravi försöker hitta den riktiga mördaren och då får Liv problem i förhållandet med Major. S02E08. Dplay Premium.

Tisdag 23 februari 20.00

Tiffany vill desperat fly från skvallret i Los Angelse och ger sig ut på jakt efter ett hus i Las Vegas. Klockan tickar och hon och George riskerar att bli hemlösa vid månadens slut. Emilie rör också på sig. Jon har skickats till AHL efter att ha misslyckats att ta en plats i Minnesota. Klockan är fyra på natten och de är på väg tillbaka till Iowa. De tar in på ett hotell och Emilie gör sitt bästa för att hålla skenet uppe.
Kanadensisk realityserie från 2015. Syntolkas. S01E03. Dplay Premium.

Tisdag 23 februari 21.00

Hannah från Wrexham möter Savannah, som vill ha större bröst. Sara beklagar sig över sina uttänjda örsnibbar, och Joel har gjort stora hål i båda kinderna.

Brittisk dokumentärserie från 2015.
Originaltitel: Bodyshockers - Nips, Tucks & Tattoos. S02E02. Dplay Premium.

Tisdag 23 februari 22.00

En kändisimitatör vill fixa sin slappa hud. Paul hjälper en kvinna med en potentiellt oförbätterlig näsa, och Daniella Mendez vill ha ett konvertibelt implantat för både manliga och kvinnliga behov.. S02E06. Dplay Premium.

Säsongsavslutning: Familjen Kardashian

Onsdag 24 februari 20.00

Kourtney kämpar på, men när Scott smygfotas med en annan kvinna i Frankrike går det inte längre. Khloé menar att Caitlyn och Kris måste mötas och Kris är redo att kalla Corey sin pojkvän.
Medverkande: Kim Kardashian, Khloe Kardashian, Kourtney Kardashian.
Amerikansk realityserie från 2015. Originaltitel: Keeping Up with the Kardashians.

Det var säsongsavslutningen av tionde säsongen av Familjen Kardashian. Vi har tyvärr inte rättigheter att visa specialavsnittet som sändes efter tionde säsongen i USA, men elfte säsongen startar redan nästa vecka.

Film: Coyote Ugly

Onsdag 24 februari 21.00

Violet är en 21-åring som kommer till New York för att förverkliga sina drömmar som sångerska och sångskapare, men istället får hon jobb på Coyote Ugly, den hetaste, sexigaste baren på Manhattan där alla bartendrar är tjejer.
Skådespelare: Piper Perabo, Adam Garcia, Maria Bello, John Goodman, Tyra Banks. Regi: David McNally. Amerikansk romantisk komedifilm från 2000.

Film: Berättelsen om Timothy Green

Torsdag 25 februari 21.00

Cindy och Jim Green är ett lyckligt gift par som drömmer om att få barn. De gräver ner en låda på bakgården, som innehåller deras önskan om ett barn. En stormig natt dyker lilla Timothy upp utanför deras dörr, och Cindy och Jim lär sig snart - tillsammans med resten av den lilla staden Stanleyville - att de mest oväntade av livets överraskningar ibland visar sig vara de mest fantastiska.
Skådespelare: Jennifer Garner, Joel Edgerton, CJ Adams . Regi: Peter Hedges.
Amerikansk dramakomedifilm från 2012. Originaltitel: Odd Life of Timothy Green, The.

Film: Under Toscanas sol

Fredag 26 februari 21.00

Trött och sliten efter en jobbig skilsmässa åker San Francisco-författaren Frances Mayes på semester till Toscana för att vila upp sig. Under en rundtur i de vackra omgivningarna faller hon för stundens ingivelse och köper ett skamfilat 1700-talshus. Frances bestämmer sig för att rusta upp huset. Livet på den italienska landsbygden gör att kraften sakta återvänder till Frances. Och under den toscanska solen får hon åter igen uppleva vänskap, skratt - och passionerad kärlek.
Skådespelare: Diane Lane, Sandra Oh, Lindsay Duncan, Raoul Bova. Regi: Audrey Wells.
Amerikansk romantisk komedifilm från 2003.
Originaltitel: Under the Tuscan Sun.

Lördag 27 februari 21.00

Medan teamet utreder mordet på ett leksaksföretags VD släpper Castle en ledtråd till sitt mystiska försvinnande, vilket drar in honom i en egen farlig utredning.
Skådespelare: Nathan Fillion, Stana Katic, Molly C Quinn, Susan Sullivan. Gästskådespelare: Matt Letscher.
Amerikansk kriminalkomediserie från 2014-2015. S07E02.

The Originals

Lördag 27 februari 22.00

Med en hemsk profetia hotfullt hängande över sig bjuder Klaus och Elijah in Lucien, Tristan och Aurora till thanksgiving i ett försök att förhandla fram en vapenvila. När Aurora visar att hon har stort inflytande över Klaus tar Hayley och Freya saken i egna händer, vilket leder till en dödlig trevägskonfrontation.
Skådespelare: Joseph Morgan, Phoebe Tonkin, Daniel Gillies, Leah Pipes, Charles Michael Davis, Danielle Campbell. Amerikansk actionäventyrserie från 2015. S03E07. Dplay Premium.

Skräckfilm: The Surrogate

Lördag 27 februari 23.00

Ett gift par som kämpar för att få barn anlitar en ung kvinna för att bli surrogatmamma, men snart upptäcker de att hon har en bisarr och dödlig plan.
Skådespelare: Cameron Mathison, Annie Wersching, Amy Scott. Regi: Doug Campbell. Amerikansk thrillerfilm från 2013. Originaltitel: Surrogate, The.

Säsongsstart: The Bachelor

Söndag 28 februari 20.00

I första avsnittet anländer tre före detta bachelors till godset för att ge Ben sina bästa råd innan säsongen drar igång på allvar. Sedan börjar de 28 friarinnorna anlända, en efter en. Innan kvällen är all ska sju kvinnor skickas hem i den första rosceremonin. Men Ben får skäll för något han inte gjort. Ska säsongen börja med bråk?

Tittarfavoriten Ben Higgins skickades hem av Kaitlyn i förra säsongen av The Bachelorette. Nu står han själv i centrum och söker efter äkta kärlek i tjugonde säsongen av The Bachelor. Ben är uppvuxen i Warsaw, Indiana, och hans förebilder är föräldrarna David och Amy som varit gifta i 34 år. Nu bor tjugosjuårige säljaren Ben i Denver, Colorado, men hjärtat kommer alltid finnas hos familjen i Indiana.
Medverkande: Ben Higgins.
Amerikansk realityserie från 2016. S20E01. Dplay Premium.

Vecka 9

Måndag 29 februari 20.00

Jane försöker jonglera moderskap och skola och då glömmer hon att planera Linas födelsedagsfest och då blir det surt mellan de goda vännerna. Rafael säger till Jane att han fortfarande vill ha en romantisk relation med henne, men han vill sen ha gemensam vårdnad. Petra försöker få Michaels hjälp att hålla isär Jane och Rafael.
Amerikansk komediserie från 2015. S02E04. Dplay Premium.

The Whispers

Måndag 29 februari 21.00

Claire, Sean, Wes och Lena försöka nysta upp det förflutna hos den man som mötte Drill för över 30 år sedan, vilket skulle kunna leda till ett sätt att döda den - innan Drill kommer på ett sätt att mörda mannen först. Amerikansk Sci-Fi thrillerserie från 2015. S01E09. Dplay Premium.

Säsongsuppehåll: iZombie

Måndag 29 februari 22.00

Det är jul i Seattle och Liv kallas in när en lärare, som agerat medborgarhämnare och jagat brottslingar på sin fritid, hittas död Samtidigt träffar Major en ny zombie. S02E09. Dplay Premium.

Vi har kommit fram till iZombies vinteruppehåll och andra säsongen kommer tillbaka längre fram.

Tisdag 1 mars 20.00

NHL säsongen i full gång och fruarna försöker hitta sin plats i tillvaron. Tiffany och George står fast vid planen, de packar och flyttar till Vegas, in i ett hus som de har inte ens sett. Maripier försöker hantera en allvarlig släng av nervdaller när hon förbereder sig inför värdskapet för en välgörenhetsgala som Brandon och hans lagkamrater kommer att närvara på.
Kanadensisk realityserie från 2015. Syntolkas. S01E04. Dplay Premium.

Tisdag 1 mars 21.00

Stewarden Rodrigo har genomgått 24 kosmetiska behandlingar och betalat 125.000 pund för dem. Hannah vill ha en timglasfigur. Stacey har tassavtryck tatuerade på sina bröst.

Brittisk dokumentärserie från 2015.
Originaltitel: Bodyshockers - Nips, Tucks & Tattoos. S02E03. Dplay Premium.

Tisdag 1 mars 22.00

Läkarna hjälper en kvinna vars näsa klantades till av "House of Horrors". Tanya hoppas kunna ta bort ett ärr som påminner henne om hennes ofödda tvilling. Den ökända Sarah Burge besöker läkarna för att få evig ungdom. S02E07. Dplay Premium.

Säsongsstart: Familjen Kardashian

Onsdag 2 mars 20.00

Kris är fortfarande upprörd över kommentarerna från Caitlyn och barnen kämpar för att ha en vettig relation med båda föräldrarna. Kourtney fokuserar på sina barn efter att hon bett Scott flytta och Kim tycker att Khloe ska göra en nakenplåtning. S11E01.

Förra veckan sändes säsongsavslutningen av tionde säsongen av Familjen Kardashian. Vi har tyvärr inte rättigheter att visa specialavsnittet som sändes efter tionde säsongen i USA, men elfte säsongen följer nu direkt på säsong 10.

Film: Prince of Persia: The Sands of Time

Onsdag 2 mars 21.00

Det blir en kapplöpning mot klockan när den modige prins Dastan motvilligt går med på att hjälpa en rivaliserande prinsessa att skydda en magisk dolk, som ger dess innehavare makten att vrida tillbaka tiden och därmed styra världen.
Skådespelare: Jake Gyllenhaal, Gemma Arterton, Ben Kingsley, Alfred Molina. Regi: Mike Newell.
Amerikansk äventyrsfilm från 2010.

Film: Scary Movie 4

Torsdag 3 mars 21.00

Denna gång får vi se skandalösa versioner av filminslag från "The Grudge", "The Village", "Saw" och "Million Dollar Baby". Just när du trodde att det var säkert att börja titta på film igen... så visar Scary Movie 4 upp sitt fula tryne och ger oss ännu en skönt skruvad komedi.
Skådespelare: Anna Faris, Leslie Nielsen, Molly Shannon, Regina Hall, Craig Bierko, Simon Rex, Anthony Anderson, Carmen Electra, Dr Phil. Regi: David Zucker.
Amerikansk komedifilm från 2006.

Lördag 5 mars 21.00

En biljardskojare mördas av en osynlig kraft och Castle och Beckett upptäcker bevis för att mördaren kan ha övernaturliga krafter. Castle och Beckett försöker också få sina liv tillbaka till det normala efter hans försvinnande.
Skådespelare: Nathan Fillion, Stana Katic, Molly C Quinn, Susan Sullivan. Amerikansk kriminalkomediserie från 2014-2015. S07E03.

The Originals

Lördag 5 mars 22.00

Efter att ha fått veta att Camis liv är i fara och att det kan vara Auroras fel är Klaus tvungen att delta i en av hennes djävulska lekar och följer en serie ledtrådar som hon lämnat till honom. Elijah, Freya och Hayley tar till drastiska åtgärder mot Tristan när de upptäcker att han har värdefull information som de behöver.
Skådespelare: Joseph Morgan, Phoebe Tonkin, Daniel Gillies, Leah Pipes, Charles Michael Davis, Danielle Campbell. Amerikansk actionäventyrserie från 2015. S03E08. Dplay Premium.

Skräckfilm: Playdate

Lördag 5 mars 23.00

En ny familj flyttar in i huset bredvid familjen Valentine. De blir snart vänner men när Emily Valentines dotter blir skadad när hon leker med sonen i den nya familjen anar Emily att något är fel. Hon börjar rota i grannfamiljens förflutna och upptäcker att de döljer en dödlig hemlighet.
Skådespelare: Marguerite Moreau, Richard Ruccolo, Abby Brammell. Regi: Andrew C Erin.
Amerikansk thrillerfilm från 2012.

Lördagens skräckfilmer tar paus och är tillbaka i sommar. Håll ut!

Söndag 6 mars 20.00

Ben tar med tio av kvinnorna till en högstadieskola i Los Angeles för att minnas skoltiden. Lace vill visa sig från sin bästa sida efter utbrottet under första rosceremonin. Till första dejten på tu man hand ska Ben och den utvalda få träffa skådespelarna Ice Cube och Kevin Hart.

Medverkande: Ben Higgins.
Amerikansk realityserie från 2016. S20E02. Dplay Premium.

Vecka 10

Måndag 7 mars 20.00

Rogelio får veta att hans ärkefiende, Britney Spears, är på Marbella Hotel och han bestämmer sig för att konfrontera henne om deras förflutna. Jane tycker att hon äntligen är redo att fatta ett beslut om sitt kärleksliv. Alba har gjort allt rätt för att få medborgarskap, men Xos förflutna kan göra det svårare än någon hade trott.
Amerikansk komediserie från 2015. S02E05. Dplay Premium.

The Whispers (dubbelavsnitt)

Måndag 7 mars 21.00

En plan sätts i verket för att fånga Drill och försöka dränera dess energi, och alltså döda det. Men om planen misslyckas kan Drills hämnd bli fruktansvärd.

I förhoppningen att de faktiskt ska kunna besegra denna osynliga fiende, övertalar Wes ordföranden att låta honom samla alla barnen i en skyddad zon i hopp om att Drill kommer att försvagas.

Amerikansk Sci-Fi thrillerserie från 2015. S01E010-11. Dplay Premium.

Förra veckan kom vi ikapp med iZombies vinteruppehåll och andra säsongen kommer tillbaka längre fram.

Tisdag 8 mars 20.00

Bara dagar efter att ha packat ihop sitt liv och flyttat till Vegas hoppar Tiffany på ett plan till Montreal. Maripier är i allvarligt behov av en verklighetskoll och Tiffany är fast besluten att hjälpa till. Nicole åker till Vegas för en hockeyturnering och en välbehövlig paus. Dustin följer med som "coach", men han verkar vara mindre intresserad av laget och mer intresserad av fans som vill ha autografer.
Kanadensisk realityserie från 2015. Syntolkas. S01E05. Dplay Premium.

Tisdag 8 mars 21.00

Katie Piper träffar en konstnär som vill förvandla hela sin rygg, rumpa och lår till en mänsklig duk.

Brittisk dokumentärserie från 2015.
Originaltitel: Bodyshockers - Nips, Tucks & Tattoos. S02E04. Dplay Premium.

Tisdag 8 mars 22.00

Dr Nassif kämpar för att återställa en före detta boxares näsa. Läkarna har oväntade nyheter till skådespelerskan/modellen Shauna Sand. S02E08. Dplay Premium.

Familjen Kardashian

Onsdag 9 mars 20.00

Kourtney försöker hitta ett nytt status quo med Scott. På en jobbresa i Australien funderar Khloe över hur mycket hon gör för sina systrar. S11E02.

Film: You again

Onsdag 9 mars 21.00

Oavsett hur gammal du är kommer du aldrig glömma högstadiet. Det framgångsrika PR-proffset Marni reser hem för att vara med på sin storebrors bröllop, bara för att upptäcka att han ska gifta sig med tjejen som gjorde Marnis tid på högstadiet olidlig. När så den blivande brudens jet-set-moster ställs öga mot öga med Marnis inte lika tjusiga mamma är cirkusen i full gång. De två visar sig också ha en hel del ouppklarade afförer att reda ut.
Skådespelare: Kristen Bell, Jamie Lee Curtis, Odette Annable, Sigourney Weaver, Betty White, Kristin Chenoweth. Regi: Andy Fickman.
Amerikansk romantisk komedifilm från 2010.

Tillbaka: The Flash

Torsdag 10 mars 21.00

Flash och hans vänner tar upp kampen mot en ny meta-människa, Turtle. Samtidigt upptäcker Caitlin orsaken till Jays problem, och Patty undrar om hon och Barry kan ha en relation.
Skådespelare: Grant Gustin, Candice Patton, Danielle Panabaker, Tom Cavanagh.
S02E10. Dplay Premium.

Tillbaka: Arrow

Torsdag 10 mars 22.00

Efter Damiens attack på en närstående ger sig Oliver ut på en blodig människojakt för att försöka hitta HIVE-ledaren. Men Anarky återvänder till Star City för att hämnas. Thea konfronterar sin blodtörst medan Diggle försöker få tag på sin bror.
Skådespelare: Stephen Amell, Katie Cassidy, Willa Holland, David Ramsey.
S04E10. Dplay Premium.

Film: Extremt högt och otroligt nära

Fredag 11 mars 21.00

En elvaårig amatöruppfinnare, smyckesdesigner, astrofysiker, tamburinspelare och pacifist söker över hela New York för att finna låset som matchar den nyckel han ärvt av sin far, som dog i Elfte septemberattentatet.
Skådespelare: Thomas Horn, Tom Hanks, Sandra Bullock. Regi: Stephen Daldry.
Amerikansk dramafilm från 2011. Originaltitel: Extremely Loud & Incredibly Close.

Lördag 12 mars 21.00

En glassförsäljare blir skjuten och Beckett och Castle misstänker att en skolelev kan ha viktig information om fallet. Castle går undercover på en grundskola för att försöka identifiera eleven men ingenting går som planerat.
Skådespelare: Nathan Fillion, Stana Katic, Molly C Quinn, Susan Sullivan. Amerikansk kriminalkomediserie från 2014-2015. S07E04.

Säsongsuppehåll: The Originals

Lördag 12 mars 22.00

När en farlig åkomma hotar att avslöja ett av hennes syskon försöker Freya hitta ett sätt att vända den förödande förbannelsen, trots att hon är målet för Strix senaste plan. Hayley försöker få en lugn jul med Jackson och Hope men det resulterar i en oväntad överraskning.
Skådespelare: Joseph Morgan, Phoebe Tonkin, Daniel Gillies, Leah Pipes, Charles Michael Davis, Danielle Campbell. Amerikansk actionäventyrserie från 2015. S03E09. Dplay Premium.

The Originals går på säsongsuppehåll då vi är framme vid seriens amerikanska vinteruppehåll och är tillbaka längre fram i vår. Nästa vecka startar elfte säsongen av Supernatural.

Söndag 13 mars 20.00

När en av friarinnorna vägrar att ta emot Bens ros ställs hans förväntningar på säsongen på ända. Sjutton kvinnor vill fortfarande vinna hans hjärta. På dejten på tumanhand blir det romantik i kubik med spabad, middag och musik av Lucy Angel. Tolv av kvinnorna spelar fotboll tillsammans med världsstjärnorna Alex Morgan och Kelley O’Hara.

Medverkande: Ben Higgins.
Amerikansk realityserie från 2016. S20E03. Dplay Premium.

Vecka 11

Måndag 14 mars 20.00

Jane inser att Mateo kommer att ärva miljoner och hon oroar sig för att han kommer att bli bortskämd. Rogelios berömda show är slut, så han bestämmer sig för att skapa sin egen show. Petra vänder sig till Jane för att få hjälp med att få ut sin mamma från fängelset.
Amerikansk komediserie från 2015. S02E06. Dplay Premium.

Säsongsavslutning: The Whispers (dubbelavsnitt)

Måndag 14 mars 21.00

Ett av barnen tas över av Drill, men alla är inte säkra på vilket det är, och det leder till förvirring och rädsla. Drills mystiska avgörande sätter igång och teamet måste göra sitt yttersta för att stoppa det innan det når sitt dödliga slut. Amerikansk Sci-Fi thrillerserie från 2015. S01E012-13. Dplay Premium.

Tisdag 15 mars 20.00

Brijet har en stor fest i LA för sin hemsida, En hockeyfrus besatthet, och alla är inbjudna. Men naturligtvis är inte alla på humör att festa. När Tiffany går ombord på planet till Los Angeles meddelar George att han ska dra sig tillbaka, och det är nyheter som skakar Tiffanys värld.
Kanadensisk realityserie från 2015. Syntolkas. S01E06. Dplay Premium.

Tisdag 15 mars 21.00

Katie Piper träffar Dean, som planerar en gigantisk tatuering på sina axlar och bröst. Och Zahra genomgår en helt ny precedur som lovar en ny näsa på patientens lunchrast.

Brittisk dokumentärserie från 2015.
Originaltitel: Bodyshockers - Nips, Tucks & Tattoos. S02E05. Dplay Premium.

Tisdag 15 mars 22.00

Den mänskliga dockan Justin Jedlica kommer tillbaka för att hjälpa Dr Dubrow pumpa upp en body builder. En fd Miss Indien hoppas att Dr Nassif kan fixa hennes grisnäsa. S02E09. Dplay Premium.

Familjen Kardashian

Onsdag 16 mars 20.00

Khloe och Scott går på Halloween-fest i Las Vegas. Kim och Kourtney blir osams över ett par skor. S11E03.

Film: Freaky Friday

Onsdag 16 mars 21.00

Skådespelare: Lindsay Lohan, Jamie Lee Curtis, Chad Michael Murray, Mark Harmon. Regi: Mark Waters. Amerikansk komedifilm från 2003.

The Flash

Torsdag 17 mars 21.00

Eobard Thawne, den andra Flash, kidnappar Dr McGee och tvingar henne att hitta ett sätt att skicka tillbaka honom till hans egen tid. Flash och hans vänner upptäcker att den andra Flash är från en tidslinje innan han dödade Barrys mor, och de inser att de kanske inte har något annat val än att skicka tillbaka honom.
Skådespelare: Grant Gustin, Candice Patton, Danielle Panabaker, Tom Cavanagh.
S02E11. Dplay Premium.

Arrow

Torsdag 17 mars 22.00

Den skurkaktiga militära organisationen Shadowspire inleder en attack på A.R.G.U.S. agenter som avslöjade dem flera år tidigare. Diggle har inget annat val än att förlita sig på Andys hjälp. Felicity konfronterar ett spöke från sitt förflutna och försöker samtidigt hantera sin nya roll i Team Arrow.
Skådespelare: Stephen Amell, Katie Cassidy, Willa Holland, David Ramsey.
S04E11. Dplay Premium.

Film: Romy och Michele – Blondiner har roligare

Fredag 18 mars 21.00

Väninnorna Romy och Michele blir inbjuda till ett tioårsjubileum med sin high school-klass. De inser genast att de inte har så mycket att komma med, men låter sig inte hindras av det, eftersom de alltid kan ljuga ihop något trovärdigt.
Skådespelare: Lisa Kudrow, Mira Sorvino, Janeane Garofalo. Regi: David Mirkin.
Amerikansk komedifilm från 1997. Originaltitel: Romy and Michele's High School Reunion.

Lördag 19 mars 21.00

En webbkändis blir mördad och Castle och Beckett utforskar den spännande världen av internetberömmelse. Men när mördaren lägger ut bilder från brottsplatsen på nätet inser de att de har att göra med en sociala medier-sociopat som kommer att slå till igen.
Skådespelare: Nathan Fillion, Stana Katic, Molly C Quinn, Susan Sullivan. Amerikansk kriminalkomediserie från 2014-2015. S07E05.

Säsongsstart: Supernatural

Lördag 19 mars 22.00

Sam och Dean vaknar upp och Dean inser att han stött på varelsen i stormen. Crowley vidtar åtgärder för att undvika Castiel.
Skådespelare: Jensen Ackles, Jared Padalecki, Misha Collins.
Amerikansk thrillerserie från 2015-2016. S11E01.

Förra veckan gick The Originals på säsongsuppehåll då vi är framme vid seriens amerikanska vinteruppehåll och serien är tillbaka längre fram i vår.

Söndag 20 mars 20.00

De fjorton kvinnor som är kvar i kampen om Bens hjärta tar med honom till Las Vegas. En lycklig dam får följa med Ben på en helikoptertur över strippen och tolv av friarinnorna blir inbjudna av artisten Terry Fator att vara förband i hans show.

Medverkande: Ben Higgins. Amerikansk realityserie från 2016. S20E04. Dplay Premium.