Ändring v 11 i Kanal 9

29 februari 2016

ÄNDRING I KANAL 9

Vecka 11 2016

Torsdag 17 mars utgår Top 20 Countdown kl 17.30 och The Eagle kl 21.00. Diners, Drive-ins and Dives är nyinsatt kl 17.30 och Europa League är nyinsatt kl 21.00. Tider ändras och tablån ska se ut enligt nedan.

08.00Homeshop

08.55Rules of Engagement

09.25 2 ½ män

09.55American Pickers

10.25American Pickers

10.55Top 20 Countdown

11.55Top Gear: Top 41

13.00Diners, Drive-ins and Dives

13.30Bobs Burgers

14.00The Middle

14.30Rules of engagement

15.00 2 ½ män

15.30Gold Rush

16.30Gränsbevakarna Australien

17.00Gränsbevakarna Australien

17.30Diners, Drive-ins and Dives

I detta avsnitt: Programledaren Guy Fieri ger sig ut på vägarna för att besöka USA:s favoritmatställen. Det är oberoende matinrättningar av varierande storlek och kvalité. Han testar menyerna och pratar med kunder, personal och ägare. Programledare: Guy Fieri.
Amerikansk mat- och reseserie från 2012.
Från dagen. Originaltitel: Diners, Drive-ins and Dives.

18.00Bobs Burgers

18.30Europa League

Direktsändning. Fotboll. Åttondelsfinal i Europa League. Manchester United - Liverpool. Match 2 av 2.Originaltitel: Europa League.

21.00Europa League

Direktsändning. Fotboll. Åttondelsfinal i Europa League. Tottenham - Borussia Dortmund. Match 2 av 2. Originaltitel: Europa League.

23.30CSI

00.25CSI NY

01.25Arrow

02.20Under the Dome