Ändring v 34 i Kanal 9

10 augusti 2017

ÄNDRING I KANAL 9

Vecka 34 2017

Lördag 26 augusti har Saturday Night Live kl 23.00 och American Crime kl 00.00 fått ändrat innehåll. Nedanstående är de rätta.

I detta avsnitt: Kristen Stewart leder showen och Alessia Cara står för musiken.
Legendarisk komediserie som spelas in i New York och har frambringat många komiker som gått vidare till lysande karriärer i Hollywood. Det bjuds på sketcher och parodier och varje program har en känd gästprogramledare.Skådespelare: Vanessa Bayer, Kate McKinnon, Bobby Moynihan, Cecily Strong, Aidy Bryant, Kenan Thompson, Colin Jost, Michael Che. Amerikansk humorserie från 2016.
Även Kanal 9 27/8. Originaltitel: Saturday Night Live.

American Crime

I detta avsnitt: Dustins liv är i fara efter en häftig dispyt på Webcam House och han vill ha hjälp av Kimara, som kämpar med ett svårt moraliskt dilemma. Jeanette blir orolig över Raelyns överreaktion på en drogtestbegäran.
Luis Salazar lämnar Mexiko i hopp om att finna arbete i USA, men inser snabbt att han tagit klivet från en fattigdomsfälla till en annan. Säsongsarbetare lovas mat och husrum mot att de betalar höga hyror och ger en del av sin inkomst till hyresvärden. Fast i en skuldfälla tvingas de kvar för att arbeta gratis, utan möjlighet att protestera eller gå ut i strejk på grund av sin illegala status.
Skådespelare: Benito Martinez, Felicity Huffman, Regina King, Connor Jessup.
Amerikansk dramaserie från 2017.
Från Kanal 9 20/8. Originaltitel: American Crime.

Söndag 27 augusti har Saturday Night Live kl 10.00 fått ändrat innehåll. Nedanstående är det rätta.

Från Kanal 9 26/8. Originaltitel: Saturday Night Live.

Söndag 27 augusti ugår Major Crimes kl 21.00 och ersätts av American Crime. Major Crimes kl 22.00 och Shameless kl 23.00 och 00.15 har fått ändrat innehåll. Tablån ska se ut enligt nedan.

21.00American Crime

I detta avsnitt: Kimara råder Dustin att berätta för polisen om brottet som inträffade i Webcam-huset. Clair och Nicholas bedyrar sin oskuld för detektiverna och säger att Gabrielle är den skyldiga.
Skådespelare: Benito Martinez, Felicity Huffman, Regina King, Connor Jessup.
Amerikansk dramaserie från 2017.
Även Kanal 9 2/9. Originaltitel: American Crime.

22.00Major Crimes

I detta avsnitt: En joggare råkar ut för ett otäckt fall i trappan på Los Angeles Greek Theatre och då får Major Crimes-teamet utreda en skilsmässoadvokat som hade ett antal arga klienter. Tao jobbar under täckmantel för att utreda prostitution bland unga kvinnor.
Vi följer Los Angeles-polisens avdelning för grov brottslighet under chefen Sharon Raydor när de gör Los Angeles till en säkrare plats för invånarna genom att gripa grova brottslingar. Kapten Raydor är känd för att vara en paragrafryttare som är mån om att LA-polisens rykte ska förbättras - ofta på bekostnad av relationen till sin egen avdelning.
Skådespelare: Mary McDonnell, G.W. Bailey, Kearran Giovanni, Tony Denison.
Amerikansk kriminalserie från 2016-2017.
Originaltitel: Major Crimes.

23.00Shameless

I detta avsnitt: Fiona konfronterar Patrick om vräkningshotet, men hennes enda alternativ är att få ett lån från banken och försöka köpa huset på auktion. Ian bakar kakor åt brandstationen och upptäcker att han räddades av homosexuella brandmän.
Den fattiga familjen Gallagher kämpar för att hålla ihop i lågkonjunkturens Chicago. Försupne fadern Frank gör inte mycket för att hålla samman sin sexhövdade barnaskara och Gallagher-barnen har lärt sig hantera svårigheter helt på egen hand.Skådespelare: William H Macy, Emmy Rossum, Ethan Cutkosky, Cameron Monaghan, Shanola Hampton, Jeremy Allen White. Amerikansk dramakomediserie från 2016.
Originaltitel: Shameless.

00.15Shameless

I detta avsnitt: Frank hjälper Erica genom cancerprocessen. Debbie vill vara en skuldra för Tyler att luta sig mot. Lip vill skydda Helene från resultatet av Amandas avslöjande, men hon vill inte träffa honom.
Originaltitel: Shameless.

01.25Kommissarie Lewis

För ytterligare information vänligen kontakta Arne Lööf, pressavdelningen. Tel: 08 52055283, emejl: arne_loof@discovery.com