Nu söker vi elmontör och elnätsingenjör!

Nyhet   •   Maj 31, 2018 14:35 CEST

Vi erbjuder utmanande och stimulerande tjänster i en spännande bransch som präglas av stor förändring och mycket utmaningar. Vi är ett härligt gäng på Karlshamn Energi som ser fram emot att förstärka vår grupp med en ny elmontör och en elnätsingenjör!

Elmontör:
Som elmontör hos oss kommer du arbeta med ny- och ombyggnad samt drift och underhåll av vårt elnät. Vi söker dig som tycker om ett varierat arbete och vill bidra till enhetens framtida utveckling.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Elberedskap är tänkt att ingå när du har vuxit in i rollen.

Din bakgrund
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning med inriktning el eller har annan likvärdig elteknisk utbildning. Erfarenhet av arbete som elmontör eller elektriker är meriterande. Som person har du hög social kompetens, hög servicegrad samt ett starkt engagemang för ditt arbete. God samarbetsförmåga är en självklarhet även om jobbet också ställer krav på att du kan arbeta självständigt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har goda kunskaper i svenska språket och B-körkort är ett krav.

Elnätsingenjör:
Vi söker en driven elnätsingenjör som skall jobba med projektering, projektledning och teknisk dokumentation av vårt eldistributionsnät. Du är nyfiken och intresserad av affärs- och produktutveckling inom vår bransch och vill bidra till enhetens framtida utveckling. Att arbeta som elnätsingenjör på Karlshamn Energi är omväxlande, spännande och bjuder på goda utvecklingsmöjligheter.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Din bakgrund
Vi söker dig som har elingenjörsutbildning eller annan likvärdig elteknisk utbildning kombinerat med arbetslivserfarenhet. Vi värdesätter erfarenhet från liknande verksamhet. Som person har du hög social kompetens, hög servicegrad samt ett starkt engagemang för ditt arbete.

God samarbetsförmåga är en självklarhet även om jobbet också ställer krav på att du kan arbeta självständigt. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper. Du har goda kunskaper i det svenska språket, skriftligt och muntligt och B-körkort är ett krav.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med BraPersonal Sverige AB. De tillämpar löpande urval och önskar få din ansökan snarast, dock senast 2018-06-25. Märk ansökan med ”Elmontör Karlshamn Energi” eller "Elnätsingenjör Karlshamn Energi". Välkommen med din ansökan till elmontor@brapersonal.nu eller till elnatsingenjor@brapersonal.nu eller skicka den till BraPersonal Sverige AB, Linjegatan 3D, 302 50 Halmstad. Anställning sker direkt på Karlshamn Energi.

Kontaktperson Pontus Brantberg, Rekryterare, BraPersonal Sverige AB, pontus.brantberg@brapersonal.nu Tel: 070-268 06 70.

Kommentarer (0)