Vi söker en IT-tekniker

Nyhet   •   Sep 12, 2018 11:51 CEST

Söker du nya utmaningar och lockas av ett stabilt bolag som satsar för framtiden? Är du driven, serviceminded och lösningsorienterad kan du vara den vi söker!

Karlshamn Energi driver och ansvarar själva för sin IT-miljö. Som IT-tekniker arbetar du både med användarstöd och support, driftärenden/helpdesk, konfigurationer och skrivare. Du hanterar även system såsom passage- och nyckelsystem, telefoni etc. Du deltar i förändringsprojekt och utveckling, både vad gäller hård- och mjukvara och IT-säkerhet. Du förväntas arbeta proaktivt med IT-frågor i stort och smått.

Vi söker dig med relevant kompetens inom IT, gärna från komplexa IT-miljöer, där du fått en bred teknisk kompetens. Meriterande är kompetens inom IT-säkerhet. Du har god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal såväl som skrift.

Som person är ditt driv och din vilja att utvecklas av stor betydelse för oss. Du trivs när du under frihet ser till att föra ditt och verksamhetens arbete framåt, att hålla tidsplaner. Du har också en mycket god känsla för service både internt och externt och självklart bidrar du med ditt sätt att vara till den goda stämning som råder på arbetsplatsen. Vi välkomnar dig till rollen som IT-tekniker där du erbjuds en bred och varierad roll där satsningar görs och flertalet spännande projekt väntar runt hörnet!

Är du den vi söker? Vi ser mycket fram emot din ansökan så skicka den gärna snarast till oss. Sista ansökningsdag 21/9, löpande urval kommer att göras. I den här rekryteringen samarbetar vi med rekryteringsbolaget MaxKompetens. Din ansökan tar vi emot på maxkompetens.se. För mer information kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Therese Hulte på telefonnummer 044-781 44 80 eller på therese.hulte@maxkompetens.se

Kommentarer (0)