​VI SÖKER ENERGIINGENJÖR

Nyhet   •   Maj 23, 2018 13:24 CEST

Lockas du av ett stabilt bolag som satsar för framtiden där ditt engagemang och din kompetens inom energiområdet värderas högt och där du med driv och självständighet formar denna tjänst? Välkommen till Karlshamn Energi!

Som energiingenjör på Karlshamn Energi kommer du att fungera som rådgivare mot våra kunder, såväl företags- som privatkunder. Du kommer att ansvara för projekt och förfrågningar rörande solcellsanläggningar, laddinfrastruktur för elbilar och energitjänster som energiinventering och energieffektivisering. Utefter kundens behov, situation och möjlig lösning tar du fram ett arbetsförslag och offert och håller kontakt med de underentreprenörer som anlitas för de olika projekten. Vidare kommer du tillsammans med Marknadsavdelningen arbeta med att utveckla tjänsterna efter marknadens behov. En viktig del av tjänsten är personliga möten hos kunderna som finns inom Karlshamns kommun.

Din profil
Vi söker dig som har en teknisk utbildningsbakgrund som energiingenjör eller motsvarande. Vi ser också gärna att du har några års erfarenhet inom området. Din datavana är mycket god och du hanterar obehindrat Officeprogrammen och sätter dig med lätthet in i nya system. Du uttrycker dig mycket bra i både tal och skrift på svenska och självklart är ditt intresse för energi och ny teknik inom energi stort.

Din kommunikativa och sociala förmåga är av stor vikt för oss då relationen med kunder och underentreprenörer är av största betydelse för att du ska lyckas i din roll. Du är professionell, trovärdig och affärsmässig i relationer och trivs med rollen att arbeta under stort eget ansvar och att driva arbetet framåt. Med din personlighet och ditt arbetssätt fortsätter du bygga det höga anseende och den trovärdighet Karlshamn Energi har hos sina kunder idag.

Sista ansökningsdag
Är du den vi söker? Vi ser fram emot din ansökan! I denna rekrytering samarbetar vi med Maxkompetens. Sista ansökningsdag är 10 juni 2018 och din ansökan tar vi emot på maxkompetens.se. För mer information kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Therese Hulte på telefonnummer 044-781 44 80 eller på therese.hulte@maxkompetens.se

Kommentarer (0)