Sveriges bästa elhandlare 2010, 2011, 2015 och 2017.

Karlstads Energi bästa elhandlare – igen

Villaägarnas Riksförbund har, månad för månad, undersökt vilket elhandelsbolag som erbjuder lägst pris under perioden 1 januari 2016 till och med maj 2017 i Sveriges fyra elområden. Karlstads Energi är det bolag som under den aktuella perioden haft lägst pris vid flest tillfällen.

– I Villaägarnas undersökning rensas tillfälliga kampanjer bort, vilket gynnar oss och vår strategi att alltid erbjuda låga priser. Vi har inga kampanjer för att locka till oss nya kunder. I stället premierar vi våra befintliga kunder, säger Sören Blomqvist.

Karlstads Energi har fått utmärkelsen Sveriges bästa elhandlare av Villaägarna vid sammanlagt fyra tillfällen.

Sören Blomqvist, marknadschef, Karlstads Energi, 076-823 53 51