Svensk Juriststämma 2012 i samarbete med Karnov Group

För tionde gången arrangerar VJS, www.vjs.se, Svensk Juriststämma och denna gång i samarbete med Karnov Group. Juriststämman är det enda arrangemanget i sitt slag, där svenska jurister får möjlighet att uppdatera sina kunskaper och samtidigt träffa och utbyta erfarenheter med kollegor i branschen.

Ett fullspäckat program med aktuella föreläsningar, seminarier och debatt sträcker sig över två hela dagar i februari 2012. Även denna gång äger stämman rum på Clarion Hotel Sign, Norra Bantorget i Stockholm.

Bland föreläsare och debattörer syns välkända jurister och experter i branschen som Justitieminister Beatrice Ask, Generalsekreterare Ann Ramberg Sveriges advokatsamfund, Advokat Thomas Bodström, JO Hans-Gunnar Axberger, JK Anna Skarhed, Professor emerita Madeleine Leijonhufvud, Rikspolischef Bengt Svenson och många fler.

Karnov Group kommer att finnas på plats för att ta hand om stämmans deltagare och se till att 2012 års stämma blir något utöver det vanliga.

För mer information om program och anmälan, kontakta VJS www.vjs.se.