Kenwood Spiralizer sätter hälsosam skruv på din matlagning

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2016 11:11 CET

Kenwood Spiralizer

Gör din matlagning både roligare och mer näringsrik med Kenwoods nya elektriska Spiralizer. Med ett enkelt handgrepp förvandlar du grönsaker till tunna spiralband och nudlar. Ersätt ris och pasta för en hälsosammare livsstil eller få tveksamma barn att äta mer grönt.

Med nya Spiralizer är det lika lätt som roligt att förvandla en morot eller en zucchini till färgglada, krispiga och hälsosamma grönsaksnudlar. Eller varför inte prova att göra grönsaksband av gurka? Placera bara grönsaken, eller en frukt med fast kött, i plastbehållaren och låt sedan maskinen göra resten. Resultatet blir ett både vackert och hälsosamt tillskott till din vardagsmatlagning. Enkelt och helt utan kladd.

Låt Spiralizer skapa hälsosamma och glutenfria alternativ till pastan, ge grönsalladen en extra lyft eller gör soppan matigare. Kenwood Spiralizer hjälper dig att skapa en rad läckra recept där bara din egen kreativitet sätter gränserna.

Spiralizer levereras med tre sorters knivar för olika resultat: pappardelle skapar tjocka band, linguine skär tunna nudlar och tagliatelle skalar fram krispiga spiraler. Du hittar snabbt dina egna eller barnens favoriter.

Kenwood Spiralizer är lätt att använda och lätt att rengöra – plocka bara loss knivar och behållare och placera dem i diskmaskinen. Svårare än så är det inte.

Kenwood Spiralizer finns nu i butik.

FGP200WG Rek.pris 699 SEK

På Kenwood designar och tillverkar vi med stolthet ledande, stilfulla och effektiva köksapparater sedan 1947. Kenwoods köksmaskiner används flitig av kockar världen över och som expert på matlagning ligger vårt fokus i att se till att varje Kenwood produkt ökar glädjen i din matlagning och levererar genomgående hög kvalitet så enkelt som möjligt. Kenwood är en del av DeLonghi Group. Besök oss på www.kenwoodworld.com/sv-se

Kommentarer (0)