Positivt resultat i senaste kundundersökningen

Nyhet   •   Jun 05, 2019 15:07 CEST

Nyligen genomförde vi den årliga enkätundersökningen där våra kunder fick möjlighet att svara på frågor samt utvärdera samarbetet med oss som konsultmäklare.

Efter en spännande vår med bland annat flertalet nya samarbeten genomförde vi den årliga kundundersökningen där vi får möjlighet att se vart vi står i förhållande till våra kunders förväntningar.

Resultatet var mycket positivt med genomgående höga betyg från samtliga kunder i undersökningen.

Smidiga och snabba leveranser, bra behovsförståelse och utmärkt service var några utav glädjeämnena när vi summerade resultatet.

-Det var mycket som var positivt med undersökningen! Vi är givetvis oerhört nöjda och tacksamma över att majoriteten av våra kunder ger oss höga betyg i samtliga frågor. Det visar att vi arbetar i rätt riktning gällande arbetsprocess och behovsförståelse. Men det som var absolut roligast är att 93% utav respondenterna vill rekommendera oss som konsultmäklare säger Mats Mårtensson VD på KeyMan.

För mer information om våra tjänster
www.keyman.se

Kommentarer (0)