KFS Verksamhetsplan för 2017

Nyhet   •   Feb 15, 2017 15:46 CET

Nu är verksamhetsplanen för 2017 på väg ut till våra medlemsföretag. I den kan du ta del av det arbete och aktiviteter som kommer bedrivas under året, med starkt fokus på utveckling och KFS framtid.

”Under 2017 har vi tre huvudfokus som är viktiga idag och för KFS framtid: Fortsatt utveckling av vår arbetsgivarservice och medlemsnytta, genomföra en bra avtalsrörelse som ger konkurrenskraft för våra medlemsföretag och sist men inte minst: Fullfölja vårt utvecklingsarbete mot en ny, kraftfull arbetsgivarorganisation tillsammans med Pacta så att vi når stabilitet och långsiktighet för den bästa arbetsgivarservicen för KFS medlemmar in i framtiden.”

Så skriver KFS vd Monica Ericsson och KFS ordförande Ann-Sofie Wågström i förordet till verksamhetsplanen, som lägger tyngd vid framtidsarbetet för att bevara och säkra KFS kärnvärden.

Alla medlemsföretag kommer få verksamhetsplanen utskickad till sig. Du kan även ta del av den som PDF här >