Välkommen till Hellas värld av ljus.

Hella lanserar ny webbsida

Från och med den 7 februari hittar du Hellas nya webbsida på hella.se. Där kan du läsa allt om våra extraljus, arbetsbelysningar och mycket mer. I våra ljusakademier hittar du allt du behöver veta, exempelvis vad lagen säger och vad som är viktig när du ska välja belysning.

- Med vår nya webbsida blir det enklare för dig som kund att hitta information om våra produkter, säger produktcheferna Helena Torstensson och Peter Klingsell på KG Knutsson AB.

Behöver du extraljus, arbetsljus eller varningsljus? I Hellas ljusakademier har vi samlat allt du behöver veta för att kunna välja det bästa ljuset för just dig. Allt från montering till vad lagen kräver.

Läs mer: hella.se

Kontaktpersoner:

Arbetsbelysning, varningsljus: Helena Torstensson, telefon 08-92 30 28

Extraljus: Peter Klingsell, telefon 08-92 32 99

KG Knutsson AB är sedan 1946 smörjmedlet i den svenska fordonsbranschen. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer, därför jobbar vi med starka varumärken och skapar affärer som gynnar alla parter.

Vi har gett våra leverantörer vårt distributionsnät medan våra kunder har fått de bästa varumärkena, allt inpackat i vår produktkunskap och precisa distribution. Vårt produkt- och tjänstesortiment är bredast i branschen och på vår e-handelsplats autokatalogen.se hittar våra partners mer än en halv miljon artiklar.

Peter Klingsell

Produktchef Thule, Hella extraljus 076-789 32 99