Nytt koncept hos KILROY: Långresor tillsammans med andra ressugna

Vi har märkt att många efterfrågar resesällskap bland våra kunder. Det kan handla om att de inte vill resa på egen hand, eller att ett gäng vänner vill resa och lära känna andra resglada. Därför har KILROY satt ihop ett nytt koncept: Res tillsammans med andra ressugna

Reseexperter sätter ihop resan

KILROYs reseexperter ÄLSKAR att resa och spenderar lika mycket tid på kontoret som på resande fot! Dagligen lyssnar de på kunders önskemål och drömmar om resor. De skräddarsyr sedan resorna utifrån kundens önskemål och budget vilket medför att ingen resa är den andra lik. KILROYs reseexperter får även en otrolig kunskap och känsla för vart människor vill resa och vad de vill göra på resan. En av insikterna är att många vill resa men saknar reskamrater. Utifrån dessa faktorer har nu KILROY satt ihop det nya konceptet Res tillsammans med andra ressugna!

Det här konceptet passar personer som vill resa och uppleva världen, men kanske inte lyckas tajma resan med vänner eller familj. Istället för att låta drömresan förbli en dröm, kan de nu istället resa och uppleva världen med andra likasinnade.

Läs mer om det nya konceptet på KILROYs webbplats.