En lysande fredag på Kiviks Musteri

En sprakande eldshow med Timotie Girardon och stämningsfull sång av Ulrika Rundqvist är två av programpunkterna när Kiviks Musteri är med och firar Österlen Lyser nu på fredag.

På fredagskväll bjuds det på både sång och eldshow på Kiviks Musteris mysiga innergård. Under kvällen är det dessutom fri entré på Äpplets Hus där barnen får tillverka sina egna ljus i husets ljusverkstad. På restaurang Kärnhuset serveras varm soppa och barnmeny till de allra minsta. Besökarna kommer även att få provsmaka Kiviks Musteris nya glöggar tillsammans med passande tilltugg. Såväl Musteributiken som Presentshopen har öppet och är fyllda med fina erbjudanden.

PROGRAM:
17.30, 18.30 och 19.30 Sång av Ulrika Rundqvist
17.45, 18.45 och 19.45 Eldshow med Timotie Girardon

Hela Besöksmålet håller öppet till 20.00 och alla aktiviteter är gratis.

För ytterligare information kontakta:
Maria Lundstedt
Kiviks Musteri AB
e-mail: maria.lundstedt@kiviksmusteri.se

För bilder: http://www.kiviks.se/press

Kiviks Musteri på MyNewsdesk: http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/kiviks_musteri_ab

Kiviks Musteri AB drivs av fjärde generationen Åkesson. Musteriet ligger kvar på sin ursprungliga plats, mitt bland äppelodlingarna på Österlen. I koncernen ingår bland annat varumärkena Kiviks Musteri, Åkesson och Åkesson Kronovalls Vinslott samt affärsområdet Kronovalls Vinslott.