Kick-off!

Kick-off!

Stämningen var på topp igår morse när Kivra-teamet möttes upp för en heldags Kick-off tillsammans! En bussfärd senare befann vi oss ute på Ekerö och konferensanläggningen Sånga Säby. Det fina med Sånga Säby är att de klimatkompenserar med 100% och har ett helhetstänk kring hållbarhet och miljö vilket passar oss som handen i handsken. Inte nog med det, det var en fantastiskt miljö att befinna sig i för att få en inspirerande dag tillsammans.

Under dagen fick vi lyssna på spännande och intressanta presentationer, diskutera kring Kivra och hur vi utvecklar och skapar något värdefullt tillsammans. Vi ser mycket positivt på framtiden och det har hänt många roliga saker under året som gått. Nu är vi minst sagt extra peppade inför hösten och kommande år!

Med den glada känslan i kroppen tog vi bussen in till stan för att laga mat med våra italienska experter (vi lärde känna dem redan på förra årets Kick-off) och även den här gången bjöd de oss på en fantastisk matupplevelse och många skratt. Parmesanosten var lika god som vi mindes den, sällskapet strålande och middagen vi tillagade tillsammans kommer vi sent att glömma.

Stort tack till alla som var med och gjorde även denna Kick-off oförglömlig!

/Emma