Kivra rekryterar årets student 2014

Kivra rekryterar årets student 2014

Vi är ett bolag som präglas av engagerade medarbetare med höga ambitioner, därför är vi såklart väldigt stolta över att nu ha Anna ombord, som kommer stärka upp vårt sälj- och affärsutvecklingsteam.

Parallellt med studierna på Handelshögskolan har Anna bl.a. grundat en ideell organisation och startat ett konsultbolag med fokus på socialt entreprenörskap. Under 2014 fick hon två anmärkningsvärda utmärkelser: årets främsta student samt en plats på talanglistan, vilket uppmärksammades av bl.a Dagens Industri, SvD och Metro.

Så, hur kommer det sig att Anna valde just Kivra?
- Jag tror verkligen på Kivras affärsidé och möjlighet att driva ett beteendeskifte i stor skala. Att jag valde Kivra beror till stor del på att företagets värderingar stämmer överens med mina egna. Kivra vill vara ett exempel som visar att företag kan vara lönsamma och framgångsrika, samtidigt som de bidrar till att göra gott och lösa samhällsproblem. Att "göra gott" ska inte bara vara en sidoverksamhet som CSR-avdelningen sysslar med - det ska genomsyra själva kärnan i ett företags verksamhet.

En annan viktigt aspekt för mig är att ha kompetenta och engagerade kollegor. De drygt 20 anställda på Kivra är ett riktigt dreamteam som ger mig inspiration, arbetsglädje och en känsla av kollektivt självförtroende, säger Anna Björnberg.

Varmt välkommen till Kivra Anna, vi är alla superglada över att ha dig ombord!