“Ljushuvudet”: reportage om Stefan Krook i Affärsvärlden Platinum

“Ljushuvudet”: reportage om Stefan Krook i Affärsvärlden Platinum

I senaste numret av tidningen Affärsvärlden Platinum finns en intervju med Kivras VD Stefan Krook, serie-entreprenören från Handels som utmanar jättarna inom telekom, el, finans och post.

I december 2012 tillträdde Stefan Krook som VD för den mobila Posten-utmanaren Kivra, efter att tidigare arbetat som styrelseordförande för bolaget. Stefan har stor erfarenhet att leda unga bolag i branscher i förändring, han har tidigare startat och drivit GlocalnetGodElsamt GodFondoch med Kivra är han nu med och revolutionerar sättet som post distribueras.

Läs intervjun med Stefan Krook i Affärsvärlden Platinum.

Taggar

Skicka post via KivraGör som majoriteten av Sveriges största B2C-företag. Kom igång med digitala utskick via Kivra. Läs merOm KivraVar tredje svensk använder Kivra för att få post och kvitton digitalt. Tjänsten växer snabbt. Både med nya användare och anslutna företag, myndigheter och butiker. Kivra ägs av 41an Invest (Karl-Johan Persson och Stefan Krook), FAM (Wallenbergstiftelserna), styrelse och personal. Läs mer på kivra.se